pauline Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Känner ni till om det finns några japanska affärer i malmö eller köpenhamn? Vore perfekt om de sålde både tidskrifter/manga samt livsmedel. Det jag vill köpa är japansk godis, läsk, snabbmat (olika ramen) osv. Om det inte finns japanska affärer, finns det några bra kinesiska/asiatiska affärer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Tokyo Skywalk fanns i köpenhamn, men som jag förstår det så har de flyttat butiken temporärt till Göteborg? http://www.shibuya.se/visatext.php?id=17 http://www.nextcenturymodern.com/ncm-skywalk/ncm-skywalk.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Mangan Kolla bokhandeln i Hansakompaniet i malmö. Jag köper oftast min manga där. Dom har ju dessutom bok-rea också ;). Jag vet inte vad affären heter för man får en påse från bokia men på kvittot står det Lazer. :S. Men kolla där. Dom har några olika serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 ManganKolla bokhandeln i Hansakompaniet i malmö. Jag köper oftast min manga där. Dom har ju dessutom bok-rea också ;). Jag vet inte vad affären heter för man får en påse från bokia men på kvittot står det Lazer. :S. Men kolla där. Dom har några olika serier. Har de någon hemsida? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 ManganKolla bokhandeln i Hansakompaniet i malmö. Jag köper oftast min manga där. Dom har ju dessutom bok-rea också ;). Jag vet inte vad affären heter för man får en påse från bokia men på kvittot står det Lazer. :S. Men kolla där. Dom har några olika serier. Har de någon hemsida? :) Inte vad jag vet, tyvärr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg