ivan Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 ja... jag har arbetat i ett 3D verktyg. och här är resultatet. bild nr 1 bild nr 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 hmm, vad för verktyg? själva miljön och objektet känns så sterilt, det är ganska dårlig upplösning på bilden, och skärmar o keyboards ser inte riktigt ut sådär men jag antar att det är ganska bra för att vara första gången! btw, vad är det där runda blåa? en jordglob? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag undrar också vilket verktyg du använder. Det var ju bra för att vara ett första försöket iaf. Nu blev jag sugen på att visa lite av mina grejjer, bara att jag orkar aldrig göra färdigt något projekt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet februari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 hmm, vad för verktyg? Rhinoceros Evaluation btw, vad är det där runda blåa? en jordglob? japp det är en jordglob....vet inte vad jag fick iden i från...men men..^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Jasså Rhinoceros, samma som jag använder då, fast jag har hela verisionen som jag köppt, med Evalution kan man väll bara spara 25 ggr va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg