Anji Kishu Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Enligt mig är Xtv och X-themovie helt underbara. Filmen är väl enligt många skit men jag är X fan så det spelar inte mig ngn stor roll iom med att den är skapad efter att CLAMP hade släppt ca: 6 volymer utav mangan. Tycker att det är schysst att alla har olika slut, filmen, serien och mangan (inte klar än). Är det någon som följer den? Tycker ni att den är bra så svara gärna. Gillar ni den inte så är det bara att total ignorera denna posten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Har sneglat lite på den i SF men har aldrig riktigt brytt mig.. Ska nog ta och köpa en och kolla.. Den ser rätt så bra ut.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Serien Är helt klar sebar, har inte orkat sett filmen än. Men jag tycker att den hade ett trisst slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Köpte filmen för ganska längesen, men har inte sett serien än. Jag tyckte iof att filmen var bra och otroligt vacker. Kanske dem flesta tycker den e skit för att dem inte fattar den...? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Patrioil: Jo, jag håller med dig om att den är bra och vacker. Det kan vara så ja (alltså att den är skit för att de kanske inte förstår det). En sak är ju även att många stör sig på att alla karaktärer inte får något utrymme att utvecklas (iofs ganska svårt att trycka ihop X i en film rulle med tanke på den långa handling). Någon favorit canon/icke-canon par? Serien Är helt klar sebar, har inte orkat sett filmen än. Men jag tycker att den hade ett trisst slut. Mm, serien har inte världens bästa slut precis. Rättaresagt långt ifrån ett bra slut (IMPOV). Har sneglat lite på den i SF men har aldrig riktigt brytt mig..Ska nog ta och köpa en och kolla.. Den ser rätt så bra ut.. Både filmen och serien är riktigt bra gjorda (animationsmässigt). Men det är förståeligt med tanke på att Madhouse Productions va med och skapade dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg