Japs Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Satt uppe igår och gjorde en pixelbild på måfå. Är inte helt säker på färgerna, men klockan var ju 4 så det är väl förståeligt antar jag. Gjorde den helt med mus, ingen blyertsskiss innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Coolt ninja.... forsätt så ..så kommer du långt....testa också ....att dom rör sig ... då får man känsla .... B) kanske kan du göra en spel med dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Tycker mer han ser ut som en pirat, men säger du att det är en ninja så är det väl det ;) Den var snygg för övrigt. Dina pixelsfärdigheter imponerar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Ett ord: fräsig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 riktigt cool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Tycker mer han ser ut som en pirat Han är väl en piratninja ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 hehe det är ju någe nytt ;P Men jag vet ungefär hur det är att pixla men förstår fofarnade inte hur i helv'te du lyckas få till dem dära snygga gubbarna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Riktigt snygg! Fattar inte hut du lyckas. Gillr bara inte ögonen, vet inte riktigt vad det är, men det är väll bara jag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Den var ball ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg