elmor Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Inuyashas Tensiega, någon? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Ehm, är kanske inget riktigt vapen men, den där hunden i One piece, han som ser ut som en pistol ^O^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Ehm, är kanske inget riktigt vapen men, den där hunden i One piece, han som ser ut som en pistol ^O^ Jodå, han är ju ett vapen som dom satt ihop med en devilsfruit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Ville inte säga det, det kan man klassa som spoiler ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelV Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Jag måste säga Edwards vapen som han transmutar på sin automail i FMA ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 G U N D A M Freedom Finfint vapen om jag får säga det själv, sedan så måste jag säga att jag älskar Kenshins katana. Vad han än håller i, så är det då ett sexigt vapen... Mugens Katana från Samurai Champloo är riktigt tuff faktiskt. Jag hade lite svårt att hitta en skön bild, men jag fick ta den här: Siluhett Jag tycker att skönheten i vapen ligger hos användaren, men det är nog mina två cent... När Hisoka använder sina kort tex, då blir dessa vapen ngt otroligt vackert att skåda. Jag diggar Kyuuzous båda katanas också, (Från Samurai 7) och igen så passar dem ihop så bra med sin herre att inte kan slå fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arexandraue Andersong Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Psyko prästen från Hellsings knivar är dem grymmaste vapnen. Fast jag undrar om jag är den enda som diggar honom...Neh, du är inte ensam. Han och hans oändliga förråd av flygande bajonetter är så ballt det kan bli. Näst efter Yotsubas vattenpistol... Men den finns ju bara i mangaform. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Cobras Psykopistol Utan tvekan och invändningar ett av det lugnt ja vad stod det i rubriken nu igen? Ballaste? Aja skit samma ni vet vad som menas iallafall. För er som inte sett denna fruktansvärt sevärda anime, GÖR DET, och för er med lite mersmak av anime kommer inte att bli besvikna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Benizakura Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Helt sloklart Goheis bössa i Silver Fang B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Chado Yasutora's arm i Bleach är jäkligt cool =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Chado Yasutora's arm i Bleach är jäkligt cool =) Indeed. Fast *VARNING FÖR SPOILER* Ichigos förnyade Soul Slayer är utan tvekan häftigast i Bleach ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Näst efter Yotsubas vattenpistol Mitt sinne vandrar till Damaramus (från Dragon Half). Den saken är ju riktigt elak. Mink ligger så hjälplös och halvnaken. Å så kommer han med den där saken och gör det till värsta hentai-upplägget. En sån vill jag ockå ha. Mycket användbar på stranden och våta t-shirt tävlingar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Mitt sinne vandrar till Damaramus (från Dragon Half). Den saken är ju riktigt elak. Mink ligger så hjälplös och halvnaken. Å så kommer han med den där saken och gör det till värsta hentai-upplägget. En sån vill jag ockå ha. Mycket användbar på stranden och våta t-shirt tävlingar. Haha den kommer jag Ihåg den hete *Waling water of dome* haha synd att dom bara gjorde 2 avsnitt jag höl på att skratta igäll mig när jag såg dom 2 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 One Piece Usopps "5-tons klubba" ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Konchuu Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Togemura-san från Green Green är utan tvekan det coolaste vapnet. Den bästa attacken är Togemura-san Chop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 För mig så är det endra "Vector" armarna som alla diclonius har i Elfen Lied eller Juraquille Mihawk "Hawke Eyes" Black Sword i One Piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Elfen Lied vectors"arna" är helt klart tuffast >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felix Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Usopp´s Gummiband!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tottetutte Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Jag kom inte ihåg vad vapnet heter ;) men det är det stora svärdet som Ichigo har i Bleach. Skriv gärna vad det heter (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 äh, det är ju lätt usopps "usopp noise" från One piece. ^^ en liten "black board" som han drar naglarna emot ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Jag kom inte ihåg vad vapnet heter ;) men det är det stora svärdet som Ichigo har i Bleach. Skriv gärna vad det heter (?) Svärden kallas Soul Slayer och varje Soul Slayer har ett eget namn, just Itchigos heter "Zangetsu" ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Puni Puni Poemi's fiskstav X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Batous arm och den söta bössan Batou använder för att mangla yakuzas i Ghost in the shell 2: Innocence Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg