gladkaka Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag tycker om den där jättelika boomerangen från inuyasha jag :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Det bästa jag kommer på just nu är Puni Puni Poemis näve, den är verkligen inte att leka med. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Kanedas lasergevär Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 nää, mitt favvo vapen har ändrats nu Rons fiske spö och Killuas Yoyos äger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Killuas jojo e lite overkill faktiskt... får nog hålla med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dachek Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Psykopistolen... B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Antingen Ban´s "Evil Eye" från Get Backers eller, vad heter han nu igen. Alucards hand som glider igenom vampyrmagar. Kan inte välja. Kanske inte riktiga vaoen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 *update* Killuas yoyos, Hisokas kort, vash och alucards pistoler (snygga), gutts svärd och wolfwoods korsgrej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Vanliga ninja vapen är balla i animes och liknande. 1. Kunais 2. Shuriken 3. Samuraj svärd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Hur kan man skriva kunai och shuriken men inte katana, utan "samuraj svärd" (zomg sär skrivning)? Dagens ungdom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orochimaru Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 hmm Cogos Astrolans troligen.. men hakkas klubba/kedja/slaktmask e inte dum den heller (var gömmer han kedjan?) Alucrads pistoler är rätt sköna annars.. Eller snubben i Final Fantasy Unlimited..han men Demon Gun.. den e kul.. (Daak Gleen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Jag håller med Dachek - Cobras psykopistol är vrålhäftig :) Eller kan säga vrålhäftigast? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Rock lees kropp!!!:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Jag är svag för allt som innehåller samuraier och katanas, så det får väl bli det. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Psyko prästen från Hellsings knivar är dem grymmaste vapnen. Fast jag undrar om jag är den enda som diggar honom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 vet inte vad han heter men Huvudkaraktären i Princess monoke hans båge e riktigt grym... självsökande pilar vore något de Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Wolfwoods kors, redigt häftig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Ciels "The holy seventh scripture" är ganska häftig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 vilken anime/manga kommer hon/vapnet ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Ah det glömde jag att skriva, Ciel är från Tsukihme :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Rally Vincents gamla CZ-M75 är det enda jag kommer på på rak arm. Eventuellt Arches sopkvast om hon använder den i Tales of Phantasia OAV'n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Guts svärd har fallit ned på andraplats på min top-3. Nu är det Seras Victorias feta automatgevär i Hellsing som gäller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Just nu är det Roronoa Zoro´s (i One Piece) 3 svärdsteknik. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Ichigos Soul Slayer, ingen tvekan.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Tja, jag har faktiskt inte tänkt så mycket på vapen, så jag får väl vara lite tråkig och säga Gattsus svärd i Berserk och "Beyond the Grave"s(Harry) vapen i Gungrave... som för övrigt är de enda "annorlunda"(dvs inte vanliga pistoler/svärd) jag kommer på för tillfället ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg