Zoushoka-San Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Ja, ämnet talar för sig själv. Enligt mig är det Guts feta... plåtbit :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Wolfwoods Cross Punisher fetslår det mesta i vapenväg. Förutom en komplett mecha då, men det är lite skillnad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Ichigos soul slayer är jävligt cool enligt mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Räknas GunBuster som ett vapen? I annat fall blir det nog Gatts Drakdråpare. För det är stort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Chidori från FMPs berömda solfjäder XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Självklart är det Jan Cogos Astrolans från Starzinger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Självklart är det Jan Cogos Astrolans från Starzinger. "Den är stor men den känns bra i handeen!!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makenshi Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 the black wind från ffu;s deamon gun. utan tvekan. annars gillar jag gatsu;s jätte svärd och armborst i det första avsnitet av berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 jag är nog inne på att det är Guts feta svärd, som för övrigt är väldigt lik clouds i FF7... fast man kan nog bara säga att det är FF-serien som apat efter... ja menar Berserk kom väl ut före ff7.... jo det gjorde den... kommer bara inte ihåg när... fast Puhiceus Chidori´s solfjäder närmar sig snabbt Guts svärd... kanske blir skifte när jag sett hela FMP Fuffu.... äh... FMP 2, bryr mig inte om att stava till det andra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Guts svärd, Wolfwoods korsgrej och om man räknar förmågor så är ju Alucard ganska het B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 jag är nog inne på att det är Guts feta svärd, som för övrigt är väldigt lik clouds i FF7... Njää. Bara det att båda svärd är stora, dock så är Gatts svärd är mycket större. Gatts Cloud Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Kaori Makimuras hundratusentonshammare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Ayaka Kisaragis tvåmetersläppstiftssvärd i Spökfördrivarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Givet Gunbusters Jupiter-vapen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Parn Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Eftersom Gatts svärd redan omnämnts ett antal gånger så säger jag: Guyver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Kyo's 1,5 meters katana, Murumassa lr vad den hette! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 BASUTAA BIIIIIIIIMU~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 BASUTAA BIIIIIIIIMU~ :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Hmm det skulle nog antingen vara Detonation orgun roboten eller Spawn dräkten :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 BTW; EVA-snipern i NGE gillar jag också. Den är sååååååå realistisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Jag tycker att Migeira i samurai deeper kyo har det tuffaste vapnet (heter det Kogaru?) Fast alla muramasor i den serien är häftiga (muramasa hette han som gjorde dem) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Kyo's 1,5 meters katana, Murumassa lr vad den hette! Jag tror det heter Muramasa eller Masamune det finns ju flera legendariska svärd, men jag satsar på Muramasa. SJälv tycker jag att Ceras Victorias giga bössa inte är att leka med ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Ruffy´s (i one piece) Gummiarm. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 hmm... glömde Vash pistol, den är snygg men inget annat speciellt. Samma gäller Alucards pistol, fast den är vrålsnygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Gillar bössan som använder i Outlaw Star (den me rekyl som trycker folk genom väggar) Annars e Akabanes/Dr. Jakals "farbror doktors knivar" ruggit tuffa. (även ett litet hedersomnämnande till Himiko som fightas me parfym... inte särskillt coolt vapen visuellt, men orginellt iallafall) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg