gladkaka Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 jag fick idag reda på att .Hack//sign går på tv 400, då min broder sa till mig att det var nån anime som "kommer snart" på tv4, vilket han fick reda på igenom en reklam. Då jag hörde detta så gick jag in på tv4.se och klickade in mig på programstarter. Men då fick jag syn på .Hack//sign, som tar slut den 3/3 från tv 400. Nu är min fråga: är det någon som vet ifall då .Hack//sign tar slut från tv400, kommer den då att visas på tv4? Jag blir ju lite orolig att jag missar en anime :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Den har tidigare visats på deras ungdoms kanal Med-i-TV. Så det de sänder nu är repriser. Skulle inte tro att de kör den på vanliga fyran. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet februari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag tyckeratt de är lite dåliga på att informera, finns det typ nån internetsida eller nåt om alla anime som visas i svensk tv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Denna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Jag som har TV 400 och har missat! :'(. Nooooooo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 ja tror att ja kollade ungefär 2/3 av serien sen började ja missa många avsnitt och allt sket sig. Men får väl börja kolla igen så ja inte missar de igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Det är kul att det sänds på svensk tv. Bra att svenska företag tar initiativ. Vi får hoppas att de kommer fler och det gör du. Någon gång kanske vi får se Naruto eller One Piece på svensk tv men det är inte så troligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg