Shir Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Heej~! Jag tänkte, att eftersom att det kommer att ta lite extra tid innan CCC! startas, på grund av skolarbete/ beslutet att släppa serien i kapitel. dvs. Ca 20 sidor i taget, så kanske det kunde vara kul att ha ett litet galleri så jag kan visa några flummiga bilder här~~ Så ni har någonting att titta på under tiden X3! About me XD! - made in PaintBBS (ganska gammal bild...) En mysko bild jag kladdade i OC 3E nyss... föreställer någon slags cyborg antar jag~ En liten inu-sak som gör en "Monsterpuff" - ritad i PaintBBS. Ännu ett litet djur som gör en monsterpuff~ made in PaintBBS Mooonsterr <3~~~ Ännu ett par monster. Jag gillar monster. <3 <3 <3 Detaljer rules Michael Joseph Jackson, the king of pop, med ett peacetecken ingraverat i pannan. Missupfatta mig inte, jag älskar Mike. Jag var bara trött. Michael Jackson igen <3 <3 ritad i PaintBBS Michael Jackson - the king of pop. Ritad i Shipainter... Oldie-bild. http://img.photobucket.com/albums/v472/ ... sonrew.bmp ^Ett tragiskt försök att göra en Mike-sim XD! ÜBER KAWAII INU-OROCHIMARU-KUN XD!! också en ganska gammal bild. Ritade den åt min kusin <3. - made in OC Rätt så gammal bild XD! En realistisk fanart som föreställer "L" från DeathNote. Made in PhotoShop 7 <3! Nog för denna gång. Skriv gärna vad ni tycker <3! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 >_> <_< >_>. kan du förklara din mikael jackson fetish eller är det bara jag som har missförstått det hela, :D underbara bilder annars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 >_> <_< >_>. kan du förklara din mikael jackson fetish eller är det bara jag som har missförstått det hela, :D underbara bilder annars Jag tycker att Michael Jackson är snygg, söt, smart och alldeles alldeles underbar <3 <3. Älskar hans musik, personlighet OCH utseende - Sue me. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 det är väl någon kirurg nånstans som har copyright på micheal jacksons ansikte skulle jag gissa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 det är väl någon kirurg nånstans som har copyright på micheal jacksons ansikte skulle jag gissa. Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger. Första två för att förminska näsan och få den att verka mer "vit" + höja kindbenen tredje för att öppna luftvägarna och fixa nästippen. Anledningen till att han är alldeles blek är en sjukdom kallad Vitiligo som gör att han inte kan vistas ute i solsken... Jag känner honom inte, har aldrig träffat honom, och det finns massor av folk som säger annat men det är hans egen version. Hur som helst älskar jag Mike och kommer alltid att tycka att han är den vackraste människan i hela denna värld. Här ser du ett troget fan sedan barnaben <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger jasså bara 3 ggr, normal snittet är väll på 5 operationer kanske XP aja, nu var det inte det den här tråden handlade om, snygga bilder har dock aldrig gillat typ "realist" bilder, gillar din mangastil mkt å andra sidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Snygga bilder. Vissa var RIKTIGT häftiga. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Min kompis börjar skrika åt mig om jag så bara sjunger ett ord från nå Jackson låt xD Men skitfina bilder <3 Tycker om dina monster :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Hahaha tänk lite innan du talar. Mike har bara opererat ansiktet tre gånger jasså bara 3 ggr, normal snittet är väll på 5 operationer kanske XP aja, nu var det inte det den här tråden handlade om, snygga bilder har dock aldrig gillat typ "realist" bilder, gillar din mangastil mkt å andra sidan! Sankyuu sankyuu <3 I kändisvärlden ligger det vanliga Plastikoperation-mani-offrets operationsantal på ca 5 till sju st på tal om allt. Läste det i en Okej-tidning XD! Det jag försökte säga var mer åt "Han har i alla fall inte opererat sig typ sjuhundraelva gånger som folk säger" hållet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shir Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Min kompis börjar skrika åt mig om jag så bara sjunger ett ord från nå Jackson låt xD Men skitfina bilder <3 Tycker om dina monster :3 *Billie Jean is not my lover~ She's just a girl who claims that I am the oone~* Nyaha-ha! Dumma kompis :| ~Förresten ~***Alla älskar monster <3***~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Me Luv those little freaky guys too hihi ^__^ Gillar dina små filurer som "blåser" fram dem där mysko ande gubbarna hehe ^__^ Gillar dina Oekais också (jag kan "verkligen" stava ;P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Riktig fina bilder (vill också kunna måla så fint). Gillade speciellt din bild på L från deathnote, vilket är en mycket bra manga (kan inte får tag på den längra, har bara till kappietel 20 sen ville inte hemsidan jag har laddat hem det från fungera längra :S) Vet någon var man kan få tag på Death Note nu för tiden? Gillar också Jacksson men jag förstår inte hur han kan gå från helsvart till vit :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg