fallman Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 tycker som #1 , hita en snäll :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Rock Lee har fått stiga ned från tronen- den nya härskaren är Kisame. För han är fisk. Och stört cool i Naltimate Hero 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Kisame är speciellt cool i mangan där den är nu. Annars är skaparen av dockorna en ny helt klar favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaboki Skrivet april 27, 2005 Anmäl Share Skrivet april 27, 2005 bland tjejerna är Hinata och bland killarena är kiba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Rock Lee har fått stiga ned från tronen- den nya härskaren är Kisame. För han är fisk. Och stört cool i Naltimate Hero 2. Bah! han är en torsk! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 24, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neji... Shino... Gaara... Sasuke Någon mer än jag som lipa när man fick se gaaras barndom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet juni 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2005 SPOILER!!!!!!!Neji... Shino... Gaara... Sasuke Någon mer än jag som lipa när man fick se gaaras barndom? Jag grät....floder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 SPOILER!!!!!!!Neji... Shino... Gaara... Sasuke Någon mer än jag som lipa när man fick se gaaras barndom? Jag grät....floder du med? det var så... jag finner inga ord, jag förstår inte hur Kishimoto Masashi lyckas få in så mycket känsla i det... ah, underbara manga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet juni 25, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2005 Min är självklart The one and only... Naruto! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg