Shike Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Hmmmmmmmmm.... Lee, Gaara och Shino tror jag, de är tuffa^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Uchiharna, Orochimaru, och framförallt Sephiroth ligger i topp på den officiella s.k. "Ghey"-listan. Sephiroth är en mes, Uchiharna är gjorda för att vara coola (hence they are not), och Orochimaru har man redan sett sjuhundraåttionio gånger i olika serier/spel/filmer. :D Don't take this seriously. Although I am serious. Tror frasen du sökte var "no offence", non taken hursomhelst.. Fast jag måste ändå anmärka, sephiroth, en mes? I move to strike, sephiroth är övergrym, så är det bara. Sökte på susning efter uttrycket "ghey", homosexuell fick jag upp.. why this passive agressive gay-bashing? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Den dynamiska duon, dubbel trubbel, det pandoriska paret, gröna döden, mustash missen, kärt barn har många namn. Alla vet vilka som är ballast, skönast, fräckast och dundercoolast. Resten har fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Lite svårt att bestämma sig men jag gillar Kakashi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordGalak Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Gaara,Lee och Neji B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 orochimaru står fast på min sida, det är ju trotsallt han som gör att saker händer, annars skulle dom ju bara flumma runt i byn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Shikamaru är defenetivt en kandidat för att jag kan relatera till honom. smart men lat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Jag gillar Shikamaru och Jiraiya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Gaara är en klar favorit, dock inte i början då är han mest irriterande. I de senare delarna av mangan där han (spoiler) har blivit kazekage och slåss mot akatsuki är han jäkligt skön Sedan så gillar jag Shikimaru och Temari mest för att jag hoppas på en romans emellan de båda. Rock lee måste man tycka om, striden mellan han och Gaara är ju nästan det bästa i hela animen. Sasuke är den fjantigaste i animen, så fruktansvärt löjlig, och sakura får gärna dö, då blir jag glad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Sasuke är den fjantigaste i animen, så fruktansvärt löjlig, och sakura får gärna dö, då blir jag glad. word :D Sasuke har feta issues... Naruto komplex så de stinker lång väg Dock mycket cool outfit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Shikamaru e min favorit sen nog Kabuto han har en jävla grymm fight stil :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Min favorit karaktär är just nu Kakashi :D. Han är så ball :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Spoiler Gillar hon den nya Hokagen (minns inte vad hon heter) när hon kasta om hela kabutos nervsystem så han rörde fel delar av kroppen, de tyckte jag va fet ball... men hon har annars en ganska trist karaktär.. visuellt alltså, vilket e synd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 jag tycker bäst om kakashi, han e liksom "ballast" . jiraiya kan också vara riktigt rolig. tycker också om sakura, även om de e jobbigt ibland när hon bara tänker på sasuke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 tycker också om sakura lite intressant karaktär och bakgrund som e lätt att relatera till men hon e på tok för lam, hon grinar och glor mest Spoiler har hört av vänner att det blir mer fart på henne senare men vet inte själv eftersom jag inte läst så långt i mangan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Eros-Hennin for president! Om det är någon ordlek går den mig helt förbi. What? Eros-Hennin= Perverted Hermit (Jiraya) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 tycker också om sakura lite intressant karaktär och bakgrund som e lätt att relatera till men hon e på tok för lam, hon grinar och glor mest Spoiler har hört av vänner att det blir mer fart på henne senare men vet inte själv eftersom jag inte läst så långt i mangan Det e sant :D mangan e ju lätt bättre än animen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab2 Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Eros-Hennin for president! Eros-Hennin= Perverted Hermit (Jiraya) Njae, nästan, ero-sennin är det Naruto säger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Min favorit är helt klart "The puppet master" Kankurou han är både rolig och har en enorm najs fighting style. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Det e sant :D mangan e ju lätt bättre än animen. de brukar vara så Choji e förövrigt otroligt cool i eps 213-215 (tror jag de e) säger inte mer för er som inte sett den, ni andra vet vad jag menar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prillan Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 Nara Shikamaru Rockar.. Neji har cool fighting stil Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Hinata klart snällaste och sötaste karraktären. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 Absolut BÄST är ju The Leaf's proud azure beast!! ROCK LEE!!! "I can't be... the only one to lose here... Gai sensei... acknowledge it... this is... the time I prove and protect my way of the ninja!!" Den jag minst gillar är den oootroligt jobbiga Sasuke! riktigt grinolle, med superiositetskomplex. *urgh* honom kan vi klara oss utan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mb5lover Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 lätt Kakashi. Han är lugn i vad som än händer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nezumi Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 The one and only, Gaara :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg