Tomtebo Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 God dag alla och glad alla hjärtans dag ;) Idag är det den där dagen som man antinge hatar eller tycker den är väldigt mysig. ( kan beror på i fall man är ihop med någon eller inte eller helt enkelt hatar den bara ) Men som sagt, alla hjärtans dag är här, och då är det ju den dagen m,an uppvaktar sin flickvän/pojkvän. Jag själv ska göra en middag för två för min flickvän. Är det någon mer som har tänkt göra något specielt på alla hjärtansdag till någon ? ;) Glad alla hjärtans dag alla :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 haha, manik bjöd typ över mig idag för att SLIPPA sin flickvän, var iaf så jag uppfattade det! han är född romantiker >) men ja alla hjärtans dag är väll en trevlig tradition om man nu som sagt har flick/pojk vän o fira den med T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Man får kanske rita en teckning till mamma som när man var mindre ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Vi skall strunta i alla hjärtans dag. Har vi sagt iaf. Men jag funderar ändå på att göra något. Typ köpa en ros eller något liknande. Vi får se hur det blir. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 haha, manik bjöd typ över mig idag för att SLIPPA sin flickvän, var iaf så jag uppfattade det!han är född romantiker >) men ja alla hjärtans dag är väll en trevlig tradition om man nu som sagt har flick/pojk vän o fira den med T_T Haha, yeah verkligen en romantiker ;) Jo det är en trevlig traditon om man nu har flickvän/pojkvän, annars är den ganska deprimerande... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 alla hjärtansdag är ingen tradition det är bara ett påhitt företag kommit på för att sälja massa små gulliga hjärtesaker och chocklad saker >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 I Japan måhända. Här i väst går nog sankt Valentin lite längre tillbaks, men det är egentligen inget jag vet. Har aldrig haft någon att fira alla hjärtans dag med och har det inte i år heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 AHD är egentligen en dum grej, jag menar, blir som förväntat att pojkvännen ska köpa köpa ett fång rosor till sin käresta.. Man borde kunna överrösa sin älskling med kärlek vilken annan dag på året.. då blir det en större överraskning.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 I Japan är väl Alla hjärtans dag i grunden tänkt som dagen då flickorna tar mod till sig, i en värld där det normalt bara är pojkarna som uppvaktar. Riktigt så är det väl inte i väst, men det är väl det som är tanken. Vad gäller presenter och sådant är det kanske lite fånigt för en uppgjord dag, men det är ju samma som födelesedagar och jul. En bestämd dag för uppvaktning är aldrig fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag tycker egentligen om alla hjärtans dag och hade jag pojkvän skulle jag säkert köpt en gullig present och velat spendera dagen med honom. Men som singel är den här dagen trist! Den är som att få det kastat i ansiktet att man är värdelös och att ingen vill ha en som flickvän. Så nu blir det att tröstäta choklad och titta på en massa avsnitt av "Dawsons creek" och dreggla åt James Van Der Beek (Dawson). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Hjärtans dag... överskattat! Ska se film med en kompis som alla andra dagar. Fast börjar bli lite filmer nu, de nya som kommer har man redan sett på andra håll och de man inte sett är sämst. ^^ Men men, hoppas ni med flick- / pojkvänner får det trevligt (och ni andra också för den delen!). =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Men som singel är den här dagen trist! Den är som att få det kastat i ansiktet att man är värdelös och att ingen vill ha en som flickvän. ... om man ser sig själv på det sättet är det klart att ingen tjej vill ha en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 ... om man ser sig själv på det sättet är det klart att ingen tjej vill ha en. Haha! Jag hoppas att ingen TJEJ vill ha mig. Men seriöst, jag menade att just den här dagen får en att bli lite deppig och en att tänka så negativt...det är ju inte så att man går runt och tänker att man är värdelös hela tiden heller! Oftast brukar jag tänka att det är killarna som är dumma och inte fattar vilken bra tjej de går miste om. Så det så! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jaså, det var den dagen igen då. Fick reda på det runt tre tiden. Humbug Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag trodde igår att Alla Hjärtans Dag var i fredags. Jag håller nämligen inte någon större koll på vilket datum det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag hatar allahjärtans dag!! MEst för att jag aldrig får något! :D Samt för att jag är så feg så jag itne vågar ge någon! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag har inget emot alla hjärtans dag men jag önskar jag hade någon att dela den med... Liksom visst är det trevlig att man får ett choklad hjärta av morsan varje år... men det liksom känns inte rikigt rätt. :( Önskar att jag hade en flickvän :( (inte för att det lär inträffa eftersom jag skulle alldrig våga frågan någon) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag har inget emot alla hjärtans dag men jag önskar jag hade någon att dela den med... Liksom visst är det trevlig att man får ett choklad hjärta av morsan varje år... men det liksom känns inte rikigt rätt. :( Önskar att jag hade en flickvän :( (inte för att det lär inträffa eftersom jag skulle alldrig våga frågan någon) du kan få min! fan va jobbig hon är Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 ... tack... men jag tror jag hellre försöker själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Jag hatar allahjärtans dag!! MEst för att jag aldrig får något! :D Alla som läste dina inlägg i "hentai"-tråden undrar varför. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Alla deppar som inte har en flickvän, o inte stärker det självförtroendet när har en ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Alla singlar är bara bittra ser man ;) www.hatevday.com Hoppades på att spendera dan med min pojke men så blev d tyvärr ej :sleep: har dock skickat o fått soeta sms! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag hatar allahjärtans dag!! MEst för att jag aldrig får något! :D Alla som läste dina inlägg i "hentai"-tråden undrar varför. hohoho Oja, jag är synnerligen en saddistisk jävel! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Jag gav min pojke enn handskriven dikt och ett fånge rosor. han blev jätteglad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag gav min pojke enn handskriven dikt och ett fånge rosor. han blev jätteglad. :) :) trevligt trevligt, då var jag inte ensam om att fira V-dagen med någon annan då här på forumet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg