Bogart Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Jag och mina bröder säljer lite manga. Dragon Ball 01-04, 09-21, 38 (Bonnier Carlsen) - Ge bud Shaman King 1-3 (Viz) - 150 kr Ranma½ 1-8 (Egmont) - 150 kr Berserk 1 (Dark horse) - 70 kr Escaflowne 1 (Tokyopop) - 50 kr Frakt tillkommer, så länge som man inte hämtar upp det man har köpt här i Uddevalla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Frakt tillkommer här med?Bravo!! Nu undrar jag vilket språk Shaman King böckerna e på? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Frakt tillkommer här med?Bravo!!Nu undrar jag vilket språk Shaman King böckerna e på? de är alla på engelska. och så vitt jag vet är det endast shonen jump som översatt på svenska hittils. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Frakt tillkommer här med?Bravo!!Nu undrar jag vilket språk Shaman King böckerna e på? de är alla på engelska. och så vitt jag vet är det endast shonen jump som översatt på svenska hittils. Ja, som jag trodde. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bogart Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Japp, Shaman King är på engelska. Är du intresserad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Lite kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 han är nio ^^;; tror inte att han komer förstå det som står dära ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Tycker själv det låter jättebra, visst är det någonstans runt den åldern man börjar lära sig engelska nuförtiden? Det ger bra träning.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Hm! >:) >:) >:) >:( >:( >:( >:( >:( Nu har ju lilla Doddis gått o blivit en ond rackare! Det blir inget med att kalla dej Doddis-chan längre >:( >:( >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg