Dread Skrivet oktober 19, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2005 *host host* forum reglerna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 19, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2005 vart kan man ladda hem prototypen för första kapitlet? Vänligen läs forumreglerna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet oktober 19, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2005 jag har gjort det. jag har nu fått tag på prototypen ska läsa den strax Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 jag har gjort det. jag har nu fått tag på prototypen ska läsa den strax Intresseklubben antecknar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 har prototyp #1 och #2. men det jag skulle säga är att kapitel 265 är ute ( nån dag gammalt men ändå ) Action fyllt så läs det och läs det nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 har prototyp #1 och #2. men det jag skulle säga är att kapitel 265 är ute ( nån dag gammalt men ändå ) Action fyllt så läs det och läs det nu! Jepp har läst det och väntar spänt på fortsättningen Var det någon mer som började småskratta när Dakas som ridandes på tigrarna? Såg ganska roligt ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Jo det såg rätt roligt ut kan inte vänta på 266an :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 hur långt har serien kommit?har sett animen, men är tyckte den var sådär, är mangan: 1: Lite bättre 2: Mycket bättre 3: Underbart mycket bättre, inte ens i samma klass längre Yay, 100 inlägg^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 om det skulle ha funnits en skala upp till tio så har du slagit huvudet på spiken B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Mangan kan knappt jämföras med animén, mangan är det bästa jag någonsin läst. Miura har precis börjat på de första kapitlen i volym 30, animén slutar vid volym 14. Så den har kommit en ganska lång bit... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gutts Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 + att animen tog bort en väldigt bra del av mangan som var under pre-ecplipse arket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 Woho Grymt kapitel helt klart. Var väldigt tillfredställande att se Guts klarade sig mot Makara-monstret utan att framkalla besten inom sig och att frivilligt ta på sig en sådan smäll av Makara-monstret för kunna komma upp på taket var så härligt macho :D. Blev också glad att se Isidro klara sig så bra helt själv, han måste fällt ett tiotal Dakas utan hjälp från Puck. Om några volymer kommer han nog inte vara en belastning för "gruppen" som många säger idag utan få en roll som liknar Guts och Serpico Gud vad berserk är bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 22, 2005 Anmäl Share Skrivet december 22, 2005 word Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 + att animen tog bort en väldigt bra del av mangan som var under pre-ecplipse arket Nja, dom tog inte bort nånting igentilgen, eftersom att det kapitlet som fans i mangan när Griffith snackar med det stora "hjärtat" eller vad det var, kommer inte ihåg var så längesen jag läste det kapitlet, men iaf. Mangakan tog bort det kapitlet från mangan för att den gav ut för mycket information förtidigt i serien, därför finns den inte med I animen. Så om du skulle få för dig att köpa volym 13? tror jag det kapitlet är I (kap 83), så kommer det inte finnas med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Nja, dom tog inte bort nånting igentilgen, eftersom att det kapitlet som fans i mangan när Griffith snackar med det stora "hjärtat" eller vad det var, Han snackar med Idea of Evil ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 nja fan glömde namnet, var ett bra tag sen jag läste den delen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 nja fan glömde namnet, var ett bra tag sen jag läste den delen :( Ok då ;) En god nyhet för alla som köper Dark Horse releaserna: Från och med volym 13 så kommer de att släppa en volym varannan månad istället för var tredje! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 nja fan glömde namnet, var ett bra tag sen jag läste den delen :( Ok då ;) En god nyhet för alla som köper Dark Horse releaserna: Från och med volym 13 så kommer de att släppa en volym varannan månad istället för var tredje! Yay! Då slipper man vänta så jädra länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 nja fan glömde namnet, var ett bra tag sen jag läste den delen :( Ok då ;) En god nyhet för alla som köper Dark Horse releaserna: Från och med volym 13 så kommer de att släppa en volym varannan månad istället för var tredje! Är det sant? Fränt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 släppa en volym varannan månad istället för var tredje! Är det sant? Fränt! You better believe it! Ett av de bästa kapitlen på länge, var verkligen en kick att se Guts bara slänga sig över massan av Dakas och börja "skövla". Cascas min när hon försöker tysta ner Magnifico var underbar, fick mig ett gott skratt :). Måste ha nästa kapitel nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 24, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2006 En förhandstitt på kapitel 268 har kommit ut: http://www.younganimal.com/berserk/sp/img/06v03.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Gatts dör! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Va? Spoila inte tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Va? Spoila inte tack. Han skämtade bara ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Va? Spoila inte tack. Han skämtade bara ^^; Bra. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg