Freiztan Skrivet april 8, 2007 Anmäl Share Skrivet april 8, 2007 Jag tror det var Takemiya Keiko (Vindens o ch trädens sång, Pegasi blodlinje) som svarade i någon intervju någon gång i tiden angående hur genomarbetade hennes serier var från början till slut något i stil med "Vaddå, jag mest bara tecknar. Jag ser ju själv vad som blir bra och inte.". Jag skulle tro att ungefär detsamma gäller för Miura. Och många andra serieskapare. Jag är förresten också en av dom som köper serien, eller rättare sagt köpte hela serien så lång den var när jag var i Japan 2005. Sen har jag kompletterat med någon volym till, men jag har inte läst efter nummer 26. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet april 11, 2007 Anmäl Share Skrivet april 11, 2007 Kompletterar min samling bakåt- har volym 27 till och med 30, och inhandlar nya volymer över det globala nätverket med jämna mellanrum. Försökte med Dark Horse-volymerna, men lade av någon anledning ned efter andra volymen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 12, 2007 Anmäl Share Skrivet april 12, 2007 Nytt kapitel imorgon B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 13, 2007 Anmäl Share Skrivet april 13, 2007 Här var det länge sen jag skrev.. samt ojojoj vad sugen jag är på att någon svensk eldsjäl med översättarförmåga skulle vilja ta sig an Berserk *blink blink* Drygt jobb, så som Zimeon sa så var det en hel del knepig japanska.. oh, the life.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 284 Bra kapitel som vanligt, återigen Griffith som man får se. Roligt att se när han berätta om hans planer och alla adelsmän blev upprörda ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Åh, jag längtar tills det blir mer Guts-action! Nu är det bara kapitel som för handlingen framåt. Problemet är inte handlingen i sig, bara det att det händer så lite per kapitel och att det tar så länge mellan varje kapitel. ( -_-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Åh, jag längtar tills det blir mer Guts-action! Nu är det bara kapitel som för handlingen framåt. Problemet är inte handlingen i sig, bara det att det händer så lite per kapitel och att det tar så länge mellan varje kapitel. ( :sleep:) Man kan aldrig få för mycket av Guts-action B) . Tror det är två veckors väntande till nästa kapitel kommer ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet april 15, 2007 Anmäl Share Skrivet april 15, 2007 Tror det är två veckors väntande till nästa kapitel kommer ut. Trevligt, då är det inte allt för lång väntan som det var nu senast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet april 29, 2007 Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 285 Ännu ett avsnitt med Griffith, där han befäster sin situation som "herre" över midland. Finns nog inget som kommer hindra honom nu. Nästa kapitel ute den 22:a Juni ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 hur många avsnitt finns det av berserk anime`n?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 hur många avsnitt finns det av berserk anime`n?? 25. http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... 28&page=25 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 jo men jag har kollat på olika sidor och där visas bara samma box och där står ju sesong ett då trodde jag att där skulle finnas fler sesonger..och mangan verkar ju vara typ 50 böker...hur kan dom kläma in de i 25 avsnitt?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 jo men jag har kollat på olika sidor och där visas bara samma box och där står ju sesong ett då trodde jag att där skulle finnas fler sesonger..och mangan verkar ju vara typ 50 böker...hur kan dom kläma in de i 25 avsnitt?? Det gör dom inte, dom klämmer in ca 10 volymer om jag inte tänker helt fel i animen. De täcker bara Gutts tid i Band of the hawks som är volymerna 3-13. Finns 32 volymer just nu och fler lär nog komma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 6, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 VA MEN FY FAN VA TRÅKIGT...jävla skit då e de ju ente lönt o se den jävla animen ju...ja har läst ett par böker o de feta händer ju efter att hökarna löses upp...hmm lika bra att hoppa på mangan istället då ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 VA MEN FY FAN VA TRÅKIGT...jävla skit då e de ju ente lönt o se den jävla animen ju...ja har läst ett par böker o de feta händer ju efter att hökarna löses upp...hmm lika bra att hoppa på mangan istället då ju Lönt och lönt, du kommer ju missa en bra anime. Finns nog ingen anime som gör en lika sugen på att läsa manga som denna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 mmm tror ja säkert men dom kunde gjort hela serien till anime istället... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 mmm tror ja säkert men dom kunde gjort hela serien till anime istället... Du har inte funderat på att det vore ett jävla arbete att filmatisera 286 kapitel, va? Var glad att det finns och hoppas på en andra säsong i stället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet maj 7, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2007 mmm tror ja säkert men dom kunde gjort hela serien till anime istället... Svårt det med eftersom mangan inte heller är klar ;). Men visst det hade ju inte varit fel ifall dem hade animerat mera utav mangan. Edit: Saber kom före ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 jo kanske skulle bli ganska svårt...men dom klarade de me dragonball o där gick dom onödigt långt t.e.x dbgt...så varför ente med berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 jo kanske skulle bli ganska svårt...men dom klarade de me dragonball o där gick dom onödigt långt t.e.x dbgt...så varför ente med berserk och lyckligtvis så gör dem inte så med Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet maj 8, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2007 Själv så hade jag velat se en högkvalités OVA av någon speciell del av Berserk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jag_äger_daj Skrivet maj 9, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2007 ähhh dom kunde gott göra hela...dom har väl inget annat för saj ändå :P hahahhaah Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Själv så hade jag velat se en högkvalités OVA av någon speciell del av Berserk. helt klart något jag inte skulle ha nåt emot. förhandstittsbild i färg!1!!1!!!! äntligen lite gutts action hoppas jag! så jäkla underbart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 21, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2007 Tja, lovande bild, men regelrätt action tror jag inte det blir så mycket av. Säkert en massa prat. Men det blir trevligt att återse huvudpersonen som vi inte har sett på sisådär tio månader. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet juni 22, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2007 Fan va skönt B) Nästan värt dem ca två månaders väntan , när man nu får återse Gutts. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg