Jawee Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Hej, Jag har nu gjort en ny bild ,ge mig görna kritik på den. Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 den e faktiskt rätt snygg, för du har ju inte ritat så länge ;) men gör inte så "katy coopish" :P haha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Gaaah!Varför köper alla just den boken?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 den e faktiskt rätt snygg, för du har ju inte ritat så länge ;) men gör inte så "katy coopish" :P haha haha ska du säga som inte kan rita någe annat än katty copes stil! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Kankse för att det är den enda boken på svenska som är relativt tillänglig. Har ju "How to draw manga" på burken som är en väldigt bra serie med böcker annars. Dock får man nog beställa dom utomlands om man ska ha dom i fysiskt form. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Doddis, Svempa menade det på skoj, är klasskamrater så vi känner varandra. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Tar man bort ögonen så ser bilden ganska bra ut förutom dina outlines som har blivit ganska "ryckiga"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 tack kenshin, jo jag blev lite shaky på handen, vet inte varför Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 den e faktiskt rätt snygg, för du har ju inte ritat så länge ;) men gör inte så "katy coopish" :P haha Började också med Katy Coope's böker. Riktigt bra när man ska lära sig "stilen". Men köp äve andra böcker av tex. Hikaru Hayashi. Rätt avanserade men man kan kombinera o tillslut hitta sin egen väg. Kolla även på olika manga rullar o bilder på nätet. Man får mycket insperation och nya idér. Lycka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Kankse för att det är den enda boken på svenska som är relativt tillänglig.Har ju "How to draw manga" på burken som är en väldigt bra serie med böcker annars. Dock får man nog beställa dom utomlands om man ska ha dom i fysiskt form. nej dom finns i sicfi bokhandeln och ett antal olika ställen i sverige www.seriebubblan.se beställde jag mina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Jo visst är den snygg men det här var första bilden ja såg av dej.Men ja tycker du kunde ha lagt dit en bakgrund!även om det här var en testbild!! också köp en/flera HTDM böcker på www.sfbokhandel.se eller nåt www.sf-bok.se Lycka till!!!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 varför ska han ha gjort en bakgrund? det är juh bara ett ansikte! i vissa fall passar det inte med bakgrud! som det här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 varför ska han ha gjort en bakgrund?det är juh bara ett ansikte! i vissa fall passar det inte med bakgrud! som det här håller med zaffe, men jag tycker att man borde kolla in en dela anatomi böcker också för att få in känslan ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg