ainat Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Nu har jag äntligen kommit i gång igen med att rita och här är första sidan av min Web manga den kommer knappas att bli något seriöst projekt men jag ser den som ett steg i rätt riktning i alla fall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jo en till Webmanga är ju inte fel ;P Hoppas den blir bra ^_^ Och du verkar ha en helt okej stil :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 det kanske är meningen men jag kan inte låta bli... Titeln är ju särskrivet, även fast det beteyder samma sak. Men som sagt det kanske är meningen :P Det var fint i alla fall. Hoppas det går bra med den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet februari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Stavning har aldrig varit min starka sida (dyslektiker) Vi får se om jag ändrar titeln men som jag skrev det är inget seriöst projekt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Hehe, ingen fara. Man förstår fortfarande vad en särskrivare vill få fram, även om det kan bli komiskt. Dock så ska jag inte klandra dig om du har dyslexi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Kul kul! ^^; Om du menade att du har problem med att ladda upp bilderna, så kan jag säkert lägga dem på min server om det behövs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Kul med en ny maanga här på Anime.se! Verkar bli en riktigt bra manga.Kan du berätta lite om vad den handlar om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Nu blev jag äntligen klar med de tre första sidorna Uppdaterad XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Bra jobbat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Ah, lite omväxling med en lite mer realistisk serie! Fina teckningar, men dom slarviga pratbubblorna förstör lite. Ser fram emot fortsättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg