tomado Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Hej allihopa, detta och en tid framöver är den sista tiden vi kommer att bringa tillsammans, för jag ska åka till Åre o åka skidor imorrn klockan 3 på natten.Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga. hursomhelst: Jag kommer att sakna er! [EDIT] Kom hem för ngn timme sen eller något, många nya fräscha inlägg ser jag!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Hej allihopa, detta och en tid framöver ärden sista tiden vi kommer att bringa tillsammans, för jag ska åka till Åre o åka skidor imorrn klockan 3 på natten.Om det är något ni undrar över så är det bara att fråga. hursomhelst: Jag kommer att sakna er! Jag kommer sakna dig också..... *återvänder till CS* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Vissa åker skidor på lov, andra, t.ex. jag ska spela WoW. (om reggsidan kan komma upp någon gång :S) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Vissa åker skidor på lov, andra, t.ex. jag ska spela WoW. (om reggsidan kan komma upp någon gång :S) som tur är han jag regga mig i tid :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 ingen som märkte att jag va borta en vecka nyligen så jag tror inte det blir annorlunda för dig ^^ det är ju trotsallt bara internet :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag kommer att sakna er! Jag kommer sakna dig! :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg