kakan Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Riktigt snygga kläder är allt jag har att säga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Färgen på håret är rätt skum, men jag antar att det är meningen att den ska vara sån, så det är egentligen inte någon kritik. Annars ser ena handen (den som är närmst oss) lite knepig ut. Annars... jättebra! Såndäringa cellshading är helsvårt... jag försökte en gång, men det var för svårt för mig, så jag gav upp. Imponerad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 håret skall vara så, lite eldaktigt typ nya bilder! på void måste man ha character sheet, Loss och Win image här är de två senare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 håret skall vara så, lite eldaktigt typ nya bilder! på void måste man ha character sheet, Loss och Win image här är de två senare! omgomgomg, snyggt [orkade inte posta bilderna, too much place ] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Bilderna är verkligen snygga Zaffe. Jag gillar speciellt Loss-bilden. Det blir aldeless för för mycket bilder i Win-stilen vanligtvis så det var trevligt med lite omväxling ;) Kläderna är brutalt snygga tycker jag med. Både Designmässigt och färglaggt. Hoppas det går bra för dig i EnterVoid ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Ny! girl of wind hade väldigt ont i handen när jag gjorde denna, jag brände den på het olja för några dagar sedan, men när jag känner mig kreativ krävs det mer änn lite (MYCKET!!!) smärta för att stoppa mig! vill ha era åsikter, även om ni inte har nån C&C att komma med >) nu ska jag gå och kapa av min hand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Snyggt! Att du kunde göra den där med bränd hand! :O *knäböjer* Men det är en sak jag vill haka upp mig lite på nämligen foten som är uppe i luften så att säga. Jag tycker att den är lite för vriden, nu vet jag inte hur tunn sulan är men iaf. Men annars så var det superbt Not the hand!! DÅ får vi aldrig se skapelser som denna igen!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Foten, ja den var det något lite knepigt med, men annars är den fiin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Nice !!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 håret var riktigt snyggt. du e ju skit bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 skitsnygg! (som vanligt *avundsjuuuk*) men jag tycke att hon har ett lite... hmmm för neutralt ansiktsuttryck för att hålla på att ramla. om du måste kapa en hand, kapa vänster så du kan måla mer! :P (om du inte är vänterhänt) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 watt, hon faller inte, hon gör något graciöst bortom eran fattningsförmåga >) iaf är det inte meningen att hon faller aja, new bild Beach Babe enjoy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 snyggt. men nu vill vi ha lite fanservice ;D Ecchi/hentai ;P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 WORD :P nej men jag var ju säker på att hon höll på att ramla :S isf såg det också bra ut *beundra* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 snyggt. men nu vill vi ha lite fanservice ;D Ecchi/hentai ;P? WORD *gnider tummen mot pek och långfingret Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 hennes fötter tycker jag ser lite mysko ut. tycker det ser lite mysko ut under brösten, där det viker sig. tycker det verkar vara för mycket typ.. men annars är det snyggt..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 snyggt. men nu vill vi ha lite fanservice ;D Ecchi/hentai ;P? WORD *gnider tummen mot pek och långfingret haha banknummer ;P? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Vad man verkligen vill veta på Beach Babe bilden är ju vilka snubbarna nere i högra hörnet på bakgrundsbilden är :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Vad man verkligen vill veta på Beach Babe bilden är ju vilka snubbarna nere i högra hörnet på bakgrundsbilden är :) Du tog orden ur min mun ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Du är "Över Mäktig" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Space Walk kände jag mig lite halvinspirerad till nått rymdigt eftersom jag börjat spela EVE online igen, som nog en del känner till (försökt få halva forumet att spela det med mig >P) -Higligtskällan är inte lampan på hjälmen!- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Denna är jäkligt snygg! :D Tycker mycket om den, fast jag undrar vad hon kollar på? :O Och en sak till: Jag tycker att hennes vänsterarm ser lite underlig ut vid armbågen, varför hon vrider på armen sådär mycket vet jag inte men jag tycker att bulan (underarmsmusklerna?) ser lite knasig ut eller hur jag nu ska formulera mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 dammit vad liten respons! ska jag sluta posta upp mina bilder här! ganska meningslöst utan kommentarer >/ komments ppl.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 dammit vad liten respons!ska jag sluta posta upp mina bilder här! ganska meningslöst utan kommentarer >/ komments ppl.... Jag får ännu mindre kommentarer, möjligtvis för att mina kanske inte är så snygga och intressanta att kolla på men jag klagar inte, det skulle dock vara riktigt kul om fler kommenterade :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Detta kan vara en av de snyggaste bilderna jag sett av dig Zaffe! Färgläggningen är klockren. Du har lyckats undvika att få allt att se sådär blankt ut som du brukar :) Rymddräkten ser skitcool ut. Gillar särskilt de tre vingliknande flärparna på lufttanken. Bara två småfel jag kan se: vänstra foten ser lite skum ut, kan bero på vinkeln, och vänstra ögat ser också lite mystiskt ut. Ja justdet, bakgrunden passar perfekt in i det hela! Mycket tjusigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg