Nille Skrivet juli 21, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2005 Blir förstummad av dina bilder underbara är det rätta ordet, är inte spec bra på att hitta fel på bilder, har ansträngt mig för att hitta något men jag har dragit slutsatsen att jag inte hittar några, förutom möjligtvis några fel som du själv nämnt. Men jag håller inte med om att den andra bilden på tjejen som vissa/någon klagade över brösten, tycker att de satt på helt rätt plats :D bara det att de kanske ser lite upptryckta ut. Blir iaf väldigt inspirerad av dina bilder och längtar efter att se mer.:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 model girl ny bild som ni ser, ja, en bild på en brud som posar för typ en kamera lr nått! C&C om ni nu orkar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Jag gillar den, det enda felet jag kan se på den är att hennes lillfinger inte ser ut att höra ihop med dem andra fingrarna, det är liksom lite tjockt. Men jag gillar posen och ögon utrycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Hon ser lite ledsen ut, kanske på grund av sin "Blob"-hand som för evigt kommer hålla henne borta från catwalken. K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 3, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2005 Det är egentligen bara handen som är fel. jag skulle då inte vilja ha en örfil av henne inte. Men helheten är väldigt bra, och den posens söthet är näst intill oslagbar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 gal in wind inget specielt, en boredom bild som blev ganska bra Pearl, the chainsaw ellie Karaktären tillhör Hellis, så fanart typ! School gal mjo typ en skolflicka, sånna ritar jag inte många av! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Gal in wind är klart min favorit! vill också kunna rita sådär >.< har inget direkt att kritisera, är inte så bra på det anyway. älskar allt! 2 tummar upp! d-(:))-b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Gal in wind var mycket snygg. Gillar de realistiska proportionerna. Enda glitchen jag ser är att höger arm och axel inte riktigt ser ut att sitta ihop. men en värkligt snygg tjej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 7, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2005 Det är ju nästan så man börjar gråta! Det är ju så snyggt! ^^ Jag tänkte t.o.m göra en bakgrund av motorsågstjejen, om jag får ert medtyckande dvs. Det som jag tänkte anmärka var redan det, skoltjejens axel. Nu blev jag sugen på att rita tjejer också, attans. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 ah snyggt, alltid gillat dina bilder ^^ tycker väldigt mycket om bikini flickan bland dom nyaste, mycket najs anatomi o fina linjer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 De tre nya bilderna är bara JÄTTEFINA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 varför utsätts jämt min tråd för detta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 varför utsätts jämt min tråd för detta! Kan inte svara på det men jag ber om ursäkt och det var första och sista gången jag skriver sådant i någons tråd i konstplanket, jag vet att det är fel. edit: För min del så kan man ta bort dem tre inlägg som egentligen bara ligger och skräpar i zaffes galleri. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Det är Korinthian som ligger bakom aliaset foxxxor, båda hans användare är avstängda. EDIT: Rensade inläggen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 9, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 skönt att ni tog ert förnuft till fånga och slängde ut Korinthian. Jag störde mig rätt mycket på honom. Så otroligt negativ >_> (tar bort om detta räknas som personangrepp) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 jag har gjort klar en av de bilder jag inkat! ingen cg dock >/ Model gal finished Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 hey jag har sett din senaste bild...den var snygg :D men hennes hår var lite för kort...hon borde ha ett vackert hår skulle det basa bra:D butt great work :D XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 tyckte det var kul o tona den förra så här är ännu en! Spirit of the swoard finished Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Snygga toningar! Gillar raster-känslan på Model gal... men var är hennes tå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Håller med alla andra, toningarna var snygga. Jag tycker även att bakgrunderna var häftiga. finns inte mycket att anmärka eftersom de var snygga innan de var tonade ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 school gal 3 ännu en ny bild! vill ha lite åsikter ffs, några har sagt till mig att de inte skriver för att de inte hittar några fel och att det är onödigt att "nit picka" men komigen, känner mig ignorerad här >'( gillar inte när folk bara säger "snyggt" dock, men OM ni inte hittar fel kan ni gärna tala om vad ni tycker är bra lr snyggt >) stop ignoring me >D om bilden: värsta med den är nog jumbobenen, men de är närmare åskådaren tänk på det >) Enjoy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 1. Hon ser ut att vara skelögd, det kanske var tänkt så vad vet jag. 2. Jag tycker hon ser för smal ut, det kan bero på att hon sitter vriden men jag tyker iaf att hon ser lite för smal ut. Bortsett från det så tycker jag att det är ännu ett proffisionelt jobb av dig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 dammit hon ser fan skelögd ut, fast det är för att henes hår täcker toppen av hennes vänstra öga, som skapar den illuionen >/ vilket får pupillerna att se ut som om de pekar åt varsitt håll! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Tycker inte att hon är skelögd, däremot verkar hennes högra hand ha fått ett akut fall av ballonghandssjukan... ;) Tycker benen är bra, lite smal midja, annars perfekt. Skuggningen är underbar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 15, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2005 Tycker inte att hon är skelögd, däremot verkar hennes högra hand ha fått ett akut fall av ballonghandssjukan... ;) Tycker benen är bra, lite smal midja, annars perfekt. Skuggningen är underbar! Jag tyckte också att handen såg ut att vara uppsväld men jag tog det som att handen var kupad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg