docster Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Tycker bilden är mindblowing, kläderna är så extremt snyggt gjort och jag tycker händernas "lustiga" form passar pga. det är robot händer. Halsen ser också bra ut, nog bara en synvilla att den är lite lång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 7, 2005 Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Äh, zaffe har naturligtvis hämtat inspiration till halsen från Extendar, den gamle Masters of the Universe gubben om ni mins^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 me, känns inte riktigt klar, men visar ändå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dapus Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 nice! men ögonen och dödskallen på hatten ser lite konstiga ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 nice! men ögonen och dödskallen på hatten ser lite konstiga ut... Döskallen på hatten är ju hetast på hela bilden. Klaga INTE på döskallen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Tycker som jag skrev på deviantart, kan väl lägga till att det som inte verkar vara klart är metallplattorna på masten och på kanten av båten. Masten skulle du också kunna arbeta lite till på för att få en fin balans mellan piraten och bakgrunden. Snyggt jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 yes, det är mest bakgrunden jag syftade på när jag sa att den inte var klar, men eftersom jag arbetar segt med sånna saker så postade jag upp den ändå >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 20, 2005 Anmäl Share Skrivet december 20, 2005 Säger som jag sade på msn... ARGH NIPPLES! men en liten dödskallestaty som man kan sätta på hatten är ju nästan i status med årets julklapp enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 Oh yeah :D grymt snyggast tycker ja! blev inspirerad ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet december 21, 2005 Anmäl Share Skrivet december 21, 2005 du gillar den där grön-svarta färg kombinationen verkar det som :P skit snygg bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 stor bild om du klickar! Bakgrund att vänta! hade sån lust att göra en bild i en sådan här cg stil! snabbjobb dock, var stressad var tvungen att göra klart den innan jag gick och la mig, för dagen efter var det jul (well, samma dag actually) och jag skulle till far, och i och med det inte kunna fortsätta förens om två dagar! Jumbolår? Yes det är meningen att hon ska ha lite feta lår, men även att dem ska se större ut eftersom de är närmare åskådaren! men det blev inte speciellt lyckat >/ kan tydligen se ut som hennes bröst inte är i linje med hennes torso också (tack vicious) men ha i åtanke att hennes högeraxel är spänd bakåt samt uppåt, och inte är avslappnad! Hon är typ militär, fråga mig inte vilken arme, alla ranker o shit är bara bitar av min fantasi, men jag tycker jag lyckades få lite rysk "feel" över henne! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Verkligen snyggt färglaggt! Även om det är snabbt gjort så ligger den på en mycket proffesionell nivå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Ritkgit snygg, dock ser det ut som att det vänstra ögat "floatar". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Ritkgit snygg, dock ser det ut som att det vänstra ögat "floatar". "floatar"? varför inte bara skriva flyter? *host host* iallafall, skitsnygg bild zaffe! det ändå jag kan klaga på är att benen ser lite skumma ut, annars ärre superbt! KUTGW! (keep up the good work) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 25, 2005 Anmäl Share Skrivet december 25, 2005 Färgläggningen är otroligt bra. Jackan ser verkligen ut att vara gjord av tyg, kjolen av gummi/läder och huden ser ut som hud. Skickligt. Enda missen i färgläggningen jag ser är att det vita blänket i ögat inte skyms av håret men ögonvitan gör det. Det gör att hon ser rödögd ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Över-pumpat som vanligt! Övermega snyggt menar ja så :P Men tycker att halsen var lite knepig lite lång kanske?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 Bakgrund, PC jag fixade det där med ögat oxå >) Ingen strålande bakgrund, jag hatar att göra bakgrunder så jag gör dem ofta snabbt som fan, men det är ändå träning! Enjoy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 26, 2005 Anmäl Share Skrivet december 26, 2005 ser kallt ut, och ryskt. Bilden ser mer komplett ut nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Aslänge sedan man såg nått från mig =O Void fightern Zaffeus i kostym! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Väldigt rent och stiligt. Man är ju inte direkt van att se Zaffeus sådär stilig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet februari 28, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2006 Nice! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 7, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Zaffeus ser fantastiskt cool ut. Önskar jag hade en likadan kostym^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 31, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Coral Fantsy Pants Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 31, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2006 Snyggt som vanligt zaffe! Dessutom en jäkligt snygg pose! Det jag har att anmärka på är det högra ögat (tycker att det är liiite för litet jämfört med det vänstra) och den högra foten/dojjan (har dock förståelse för att det förmodligen är svårt att få den se bra ut i en vinkel som den har). Jag gillar bilden skarpt!!! 10/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet april 1, 2006 Anmäl Share Skrivet april 1, 2006 Skit bra perspektiv och snygg shading på byxorna :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg