M3mOrY Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Hej allihopa :D Jag skulle bara vilja veta vad för program man ska använda om man vill måla en snygg manga bild.. Jag kan måla helt okey bilder mad papper och penna men jag skulle vilja försöka att göra en snygg bakgrundsbild eller liknande (typ de som finns på www.animewallpapers.com ).. Jag antar att det är ngt som tex: photoshop som man ska använda men jag vill veta om det finns ngt bätttre program för detta och vad ni tycker innan jag skaffar det :P Var snälla och pm:a mig med svaren. Tack på förhand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Photoshop / Gimp borde fungera bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Photoshop är nog det bästa du kan hitta, men om du med "skaffa" menar att köpa så är det väl bara att glömma det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M3mOrY Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Låter bra! Jag har ju fått Photoshop 7 av skolan :D men det ligger på min skoldator. Iofs bara att skicka över :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg