grunt Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Vill bara tipsa alla om den helt underbara animen hack sign, men speciellt musiken i denna. Inledningslåten är ett konstycke i sig men det finns en låt som man inte har levt om man inte hört, nämligen the world utav yuki kajiura som förövrigt gjort en hel del musik till olika animes. I vilket fall, kila genast in på kaaza eller nåt och anskaffa låten "the world" med yuki kajiura. Nån som hört den eller gillar hack sign i allmänhet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 japp, har nog alla Hack Ost:s, riktigt trall vänlig musik. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag e stålt över att seja att jag har set och tyckte den va bra ;D Har even set HACH//DUSK och HACH//VAD NU 3AN HETTER :D (har doch inte hittat mer än 3 avsnitt av 3an (!) (!) ) musiken va väll okey ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Det enda som var bra i .hack//SIGN var musiken, underbar musik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 mjaja... Hack//Sigh är iaf bra :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Musiken är i en klass för sig, otroligt bra i just denna serie. Applåder ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
icetc Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Vart får man tag i den? (Lagligt förstås och skulle någon ha övriga synpunkter kan vi ta det internt :) ) Så att säga I ett av de avslutande episoderna fanns ett underbart litet pianostycke också... Usch så hemsk bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet april 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Sci-Fi bokhandeln har soundtracket. Annars finns ju alltid Kaaza.... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinn Skrivet april 12, 2004 Anmäl Share Skrivet april 12, 2004 Det enda som var bra i .hack//SIGN var musiken, underbar musik. Added to "to kill" list. .hack//SIGN äger tyvärr dig och allt du äger, och mig och allt jag äger, och allt alla andra äger för den delen också. :~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Det enda som var bra i .hack//SIGN var musiken, underbar musik. Added to "to kill" list. .hack//SIGN äger tyvärr dig och allt du äger, och mig och allt jag äger, och allt alla andra äger för den delen också. :~ Ok då vet jag. Det är så jag tycker om serien och jag vet att många av mina kompisar tycker detsamma. Känn dig ägd >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 hm, tog nån bort mitt inlägg här eller drömde jag bara att jag skickade in ett?:/ Iaf, enängång så ska den som sa att introt va bra ska få sig en strumpa upp i näsan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 hm, tog nån bort mitt inlägg här eller drömde jag bara att jag skickade in ett?:/ Iaf, enängång så ska den som sa att introt va bra ska få sig en strumpa upp i näsan :P Jag vet också att jag skrivit ett inlägg på denna tråd. Vad har det tagit vägen??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullseye Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Inlägg som är off-topic eller bryter mot forumsreglerna tas bort allt efter som. Även inlägg som tex: "Jävla idiot", "Du vet inte vad du talar om" eller som bara innehåller en massa :D :D >:) tas också bort. Ställer nån en fråga vill man ha svar och inte en massa inlägg som inte har med det att göra. Det blir mycket roligare att läsa en tråd när det är snyggt och relevant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg