nanook Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jag funderar på å köpa wow nu den... 15:e? (det är väl då andra försäljnings omgången börjar?). Är det något man borde tänka på som noob i wow? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jag funderar på å köpa wow nu den... 15:e? (det är väl då andra försäljnings omgången börjar?). Är det något man borde tänka på som noob i wow? jag gjorde det typ den 20 mars, så jag har väntat ett tag, och på fredag (15 april) är det dags. har jag tur så får jag det på måndag, annars >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jag köper också det på fredag(15:e), borde kunna göra det. Blir riktigt sur om jag bokade för sent för att få ett ex. Har liksom väntat i typ 1 månad nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jag köper också det på fredag(15:e), borde kunna göra det. Blir riktigt sur om jag bokade för sent för att få ett ex. Har liksom väntat i typ 1 månad nu. jag också, om jag inte får mig så lägger jag skiten på hyllan o spenderar mina pengar på nått annat istället Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 men om man dör i detta spel måste man göra en ny gubbe då ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Nej? Om man dör finns det tre sätt man kan återupplivas på. 1. Du släpper ut din spirit, börjar vid närmsta graveyard och går tillbaka till ditt lik och återupplivar. 2. Du släpper ut din spirit,börjar vid närmsta graveyard och återupplivar dig hos spirit healern där. Du förlorar dock durability på ditt equipment och får resurrection sickness, vilket är en status som sänker dina stats och din attack power drastiskt, går bort efter ett tag. 3. En annan karaktär ressar dig. Spelar ingen roll om du släppt ut din själ eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Nej? Om man dör finns det tre sätt man kan återupplivas på.1. Du släpper ut din spirit, börjar vid närmsta graveyard och går tillbaka till ditt lik och återupplivar. 2. Du släpper ut din spirit,börjar vid närmsta graveyard och återupplivar dig hos spirit healern där. Du förlorar dock durability på ditt equipment och får resurrection sickness, vilket är en status som sänker dina stats och din attack power drastiskt, går bort efter ett tag. 3. En annan karaktär ressar dig. Spelar ingen roll om du släppt ut din själ eller inte. Så man kan aldrig "dö"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 Så man kan aldrig "dö"? nej, inte så att gubben försvinner helt o hållet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 va bra =) Annars hade det vart rätt jobbigt om man dog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 9, 2005 Anmäl Share Skrivet april 9, 2005 jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag tycker de e nog som de e nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet april 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 tycker ja me om man tillexempel dör på nåt jobbigt ställe o komma till,så använder man spirit healer och ja tycker man får lite för mkt skada på vapenera.INte för att ja dör så mkt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Jo, det är jobbigt. Reparationskostnaderna blir typ stora när man kommer upp i de högre levlarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 inte för jag e så hög lvl än, men vad kostar det egentligen att laga sakerna? för mig kostar d i allra värsta fall 20s värre straff än så får jag inte för o dö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Hm, jag dog relativt ofta när jag spelade final betan måste jag säga. Blev för det mesta ressad av mitt party men när jag väl blev tvungen att använda spirit-healern kunde det bli rätt så dyrt, har jag för mig. Hade en lvl 39 warrior, så jag hade inte ens fått plate armor då. Jag skulle tro att kostnaderna stiger lite när man börjar använda det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 e min armor helt röd, som de kaa råka bli när man e i stora instancer o vägrar gå därifrån innan man klarat allt, så kostar de runt 3-4g för mej o repaira, o ja har bara mail så vill inte veta va de kan kosta för någon som har plate :sleep: men ja försöker repaira så fort ja ser nåt blir gult, då kostar de ba runt 1g... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag Att förlora exp ser jag ingen som helst anledning eller bra orsak till att man ska förlora. När man återupplivar hos spirithealer på lvl60 kan man förlora uppåt 5-10g, vilket är jobbigt mycket, så det är inte så att man inte märker "straffet". 10%loss i durability får man alltid när man dör förresten, även om man hämtar liket, undantag är om man dör av en mänsklig spelare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Haha! nu spelar jag wow! ^^ gleeee skulle ju inte släppas förän på fredag men av nån anledning släppte dom det idag istället! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 12, 2005 Anmäl Share Skrivet april 12, 2005 Kul för dig då.... Själv måste man vänta i typ två dagar till :( Men sen du, sen blir det WoW heeeela helgen :D Nåja, jag har ända diverse läxor som jag ska beta av så mkt jag kan, så jag kommer ha fullt upp tills på fredag i vilket fall som helst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Weee! Hettills har jag hafft modem, så jag har inte kunnat spela så pass mycket som jag har velat.Men nu ska jag fixa ett 3 abbonemang som gör att jag kan ringa så mycket jag vill för 500kr i månaden, alltså behöver jag bara koppla telefonen till datorn och ringa upp den därifrån.Så nu kommer jag kunna spela hur mycket jag vill! jag har inte spelat fler onlineRollspel än det här så jag vet inte hur det är på andra spel men jag tycker att Deras "Death"system är väldigt skönt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nanook Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 ^^ Gliiii! Wow e ju jätte kul spelade från 23.00 igår till 4.00 idag. nu väntar jag bara på att min polare ska vakna så ska vi fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 wiiiee jag fick mitt idag när jag kom hem från skolan. låg där på bordet upplyst av gudsljus :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Hur kan ni ha fått det nu? leveransen kommer väl på fredag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 vet ej.. men jag har iaf skapat en tauren druid nyligen, och jag spelar på Bladefist om nån kände för att veta det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 jo, jag tycker man förlorar för lite när man dör: i värsta fall 25% durability på all eq + stridsodudlig i 10 min :S. man skulle typ förlora 5-20% exp oxå tycker jag Att förlora exp ser jag ingen som helst anledning eller bra orsak till att man ska förlora. När man återupplivar hos spirithealer på lvl60 kan man förlora uppåt 5-10g, vilket är jobbigt mycket, så det är inte så att man inte märker "straffet". 10%loss i durability får man alltid när man dör förresten, även om man hämtar liket, undantag är om man dör av en mänsklig spelare. 5-10g o_o e lvl 60 o har mail o har fått pröjsa max 4g... o såå himla mycke mer kan de inte va för en som har plate.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg