Tireces Skrivet mars 22, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 Spelkorten till wow, eller game cards som de också kallas, tycks ha en väldigt stor efterfrågan. Vissa affärskedjor säger sig redan snart ha slut på dem. Detta kommer Blizzard att lösa genom att skicka ut fler kort till återförsäljarna och i Sverige kommer detta ske i början av april. http://www.worldofwar.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 hm, så va de ny patch.. men nån annan än jag som fått lagg problem efter uppdateringen? kan knappt spela alls, laggar som bara den ... börjar bli vansinnigt deprimerad av o inte kunna spela, o de som skulle vara guild raid om en timma :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 de laggadeinnan för mej men nu har ja updaterat mitt grafik kort så nu laggar de inte men ja tror inte de beror på updaterrigen men kankse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 28, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 inte ne naing va som e fel, tagit bort alla addons, uppdaterat grafik kortet men inte ett skit hjälper... så nu skall jag formatera datorn o uppdatera om all skit o testa igen >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 28, 2005 Ok gör du de idag var de fösta gågnen ja va i Auberline me min undead rouge alla blev sas skrajja! *skryt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 inte ne naing va som e fel, tagit bort alla addons, uppdaterat grafik kortet men inte ett skit hjälper...så nu skall jag formatera datorn o uppdatera om all skit o testa igen >_< Bwa! jag har ungefär samma problem.Efter updateringen så har det laggat väldigt mycket >.<.Jag formaterade om och köppte nytt grafikkort men trots det går det segt.Min bror har fått det att fundera på sin dator och skulle fixa min med men det sket sig...nu måste jag göra något åt datorn, just nu kan jag inte få igång den.!? Det var förmodeligen min bror som gjorde att det inte går att starta den men varför laggde det så?.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Vill bara säga att jag är otroligt avundsuk på er ;P så bli inte så förkrossade om era spel inte "glider" på som smort, det finns faktiskt folk som inte har spelat den äns.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 ^^ väntar du på ditt ex Kenshin? Jag har börjat lira EVE-online igen och det är undebart. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 efter att formaterat datorn o uppgraderat lite saker som grafikkort osv så funkar allt bra igen, så nu e jag lycklig o spelar på för fullt ^^ körde genom Blackrock Depths idag o imorgon blir det den nya instancen, Dire Maul :) ser fram emot de ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Ja kör på laptop de laggar inte länger spelar också för fullt :D http://i3.photobucket.com/albums/y77/Milts/ca6fe29b.jpg men blir rätt ägd ibland :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 ^^ väntar du på ditt ex Kenshin? Jag har börjat lira EVE-online igen och det är undebart. :D mm, väntar tills collectors edition kommer ut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Hur menar du då? Det kommer väl inte fler leveranser av Collector's Edition, dom är väl totalt slutsålda... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Hur menar du då? Det kommer väl inte fler leveranser av Collector's Edition, dom är väl totalt slutsålda... CE är inte slutsålt affärer säljer det för 2-3 tusen kroner vet jag men det är väl lite väl mycket för att få ha några zerglings? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Mjo, det är "aningen" mkt för att få en panda/zergling/diablo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Vet nån var man köper first aid boken?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Vet nån var man köper first aid boken?? den har ja för mej man köpte i stromgarde ... tur man har söta guild kompisar som köper sånt åt en så man inte har en aning ^^; kostar runt 1g tror ja, lite mindre lr lite mer ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 detta kan intressera folket här osm spelar WoW http://www.webhallen.com/prod.php?id=40526 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Hur menar du då? Det kommer väl inte fler leveranser av Collector's Edition, dom är väl totalt slutsålda... AHA, OK tack =) nu är det ju bara för mig att beställa vanliga om det inte kommer mera ce =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Har starka misstankar att den där expansionen kan vara ett april skämt >:( Incubus, male version of Succubus... Låter lite för roligt för att vara sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Har starka misstankar att den där expansionen kan vara ett april skämt >:( Du med? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet april 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Ja visste itne att de va 1 april men bleev lurad 2 gånger av en 8 årig unge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Incubus, male version of Succubus... Låter lite för roligt för att vara sant. kanske låter kul, men visst finns det Incubus (om man nu säger att succubus finns >:() Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jo jo visst "finns" Incubus... men det är något i meningens formulering som gör mig väldigt skeptisk >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Jag förstår inte vad du menar To grant their wishes, and to show that Bizzard Entertainment supports equal opportunities, we will be releasing a male version, known as the Incubus, sporting the same outfit. ingen aning alls faktiskt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet april 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2005 Du ä inte den ända... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg