Bloodysakura Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 vet inte vart jag kommer köra med min BELF, tror det blir vek'nilash e kompisar med lite folk som spelar där och dom har tagit KT så blir nog bra progress ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 de va väldigt va alla ska rolla på Frostmane Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 ZOOMMMMGGG:D idag händer det. Fyfaaan va de ska nördas XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 de va väldigt va alla ska rolla på Frostmane :shock: Ska du med rolla där? :O Ringde precis en polare med körkort, nu blir det åka av till tv-spelsbutiken vid 00.00 inatt och köpa TBC på nattöppet! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 det släppts väl ändå imorrn natt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 de va väldigt va alla ska rolla på Frostmane Ska du med rolla där? :O Ringde precis en polare med körkort, nu blir det åka av till tv-spelsbutiken vid 00.00 inatt och köpa TBC på nattöppet! ;) Men wtf, du e skrämmande lik ett par av mina irl polare xD Angående om jag ska rolla på Frostmane så ja OM jag ska lira TBC. Mina andra polare spelar där så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 det släppts väl ändå imorrn natt? Jajajajaj 00:01, installera precis bc så nu är det bara vänta XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Hopp, alla rollar belf :P Jag kommer nog bli tvungen att rolla Ally ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 det släppts väl ändå imorrn natt? Jajajajaj 00:01, installera precis bc så nu är det bara vänta XD jo, men ja reagerade på att jockeII sa "inatt"... men Ica maxi börjar sälja det imorrn (16/1) står det i dagens utskick!? så man blir lite förvirrad. har sjv bokat det på EBGames, var osäker på om det var många som skulle införskaffa det på direkten å så, så bokade de det för säkerhetsskull. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Woho, blir att springa upp 00:01 till game och hämta sitt ex sen hem och spela någon timme. Men man är lite rädd för att det ska bli svårt och questa i början för det kommer vara så överdrivet många online. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 http://upgrade.wow-europe.com/expansion ... cale=en_GB Edit: 2 hours 52 mins Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Congratulations! You have successfully upgraded your World of Warcraft account. You are now ready to experience all the exciting new content that World of Warcraft: The Burning Crusade has to offer XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Dread det släpps alltså imorgon, alla dödliga får vänta tills butikerna öppnar 9 men vi odödliga leets köper det så fort dygnet byts. :p Sneeeeeakan, börja gibba ffs! :D En gång WoW, alltid WoW! Btw kommer inte in på Manage Account... ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Dread det släpps alltså imorgon, alla dödliga får vänta tills butikerna öppnar 9 men vi odödliga leets köper det så fort dygnet byts. ;) Sneeeeeakan, börja gibba ffs! :D En gång WoW, alltid WoW! Btw kommer inte in på Manage Account... ;_; jo, men jag skulle vatt där ikväll/natt o köpt det, men ja trodde de var natten mellan 16/17 dem började sälja det =/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Aaah okey, osis! :[ Har förresten kommit på namnet min belf ska ha, Hikari! <3 Betyder light vilket är passande, och dessutom heter en söt tjej det i Strawberry Panic. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Ooh nu ska man cykla iväg och hämta sitt exemplar av BC. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOooooooooooooooooo Den äckliga jävla lurken har somnat hos sin flickvän, ringde han och efter typ 30 sekunder svarar han och grymtar och sen säger det äcklet inget mer och nu svarar han inte alls. Fiiiiiiiiiii fan säger jag bara vad fan ska jag göra nu, så jävla sugen på TBC och pigg som en jävla lärka! Pallar inte att cykla alltså, 4-5 kilometer till stan och det är svinkallt utomhus och pissemörkt. Ska dra in tidigt istället med en annan polare som också ska köpa det, får gå upp 8 tack vare det. -_-' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 själv campar man darkportal 5min kvar:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 WTB någons TBC =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Själv sitter man och installerar TBC nu... det blev lite sent igår ^^. Ville bara säga att det var grym stämning utanför webhallen igår, och inget klår nedräkningen som hölls :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Asgarv. Butiken jag skulle handla på fick inte upp gallret, så vi fick stå och frysa till halv ett och sen köpa spelet UNDER gallret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 jag sitter och patchar lite nu, men har inför... ojdå nu blev patchningen klar, så får skriva mer sen när jag undersökt tbc... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Ett tips är att tanka TBC patchen man måste dra efter installationen från Fragzone, drog ner den i 500kb/s. Sen så hade jag seriösa problem att installera TBC, men man ska göra så att man kopierar allt innehåll från skivorna till samma mapp och sen köra Installer, då fungerar det. Tydligen så håller skivorna dålig kvalitet, och MASSOR som haft samma skivproblem som jag. För övrigt så heter min BE rogue Hikari och är på Frostmane, viska mig om ni är där. ;) Pantyshots ftw! ;> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Ush, blir verkligen sugen på att börja spela igen nu när alla runt omkring mig gör de, inklusive er här på anime.se forumet men måste motstå! argh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg