JockeII Skrivet december 23, 2006 Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 Jag känner aldrig av något lagg på Laughing Skull, och det är riktigt trevlig community, iallafall på alliance sidan. Det kan bli en del hets horde vs alliance, speciellt med personer som Gankdalf och guild som Fellowship of the Gank. :P Sen är LS en rätt ny server (typ 1-1 ½ år) också vilket är en fördel imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Ah, Laughing Skull alltså. Funderar starkt på att passa på att börja spela på europiska servrar nu när TBC kommer ut, då är det läge att börja om igen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet december 26, 2006 Anmäl Share Skrivet december 26, 2006 Underligt nog så hade aldrig min guild några problem mot Ragnaros, vi tog ner honom på första försöket. hehe där ser man, min guild har tagit ner C'thun och 10 bossar i Naxx, fast endå e de rysligt nära att vi whipar på Ragnaros:/ alla brukar fucka up de när han spawnar Sons:S Första gången vi va där tog vi inte ner honom förrens 3:de försöket:/ antar att vi helt enkelt suger på den encountern:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 gjorde ett riktigt klipp härom dan, gick in på pc-city, såg ett 60dagars pass för 99kr bland ps2 spelen, tar det (99kr såna erbjudanden kan inte skippas), går å tittar, hamnar slutligen vid pc-spelen hitar 60-dagarspass där för 269kr... tänker... hmmm... dem märker kanske inget... går till kassan, går ut till bilen med ett 60dagars pass för 99kr :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 nån som spelar horde på magtherion? SKÄMS :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Har sålt mitt account igen. Pallar inte WoW just nu, så segt och tråkigt. Köper väl ett nytt sen igen och drar en dranei eller bloodelf, men det dröjer nog ett tag nu. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Har sålt mitt account igen. Pallar inte WoW just nu, så segt och tråkigt. Köper väl ett nytt sen igen och drar en dranei eller bloodelf, men det dröjer nog ett tag nu. (: burningcrusade kommer på onsdag nästa vecka :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 burningcrusade kommer på onsdag nästa vecka :S Haha det vet jag mycket väl. ^^ Men orka =S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 annars så kommer det ju på tisdan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 annars så kommer det ju på tisdan... ok, tisdag kl 0000 om du så vill... (det är iaf då det släppts på EBGames Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Man kan köpa det på Tisdag men man kan inte spela det förrän Onsdag, eftersom 00.00 är Onsdag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 as i know, måndag 00.00, alltså natten till tisdan öppnas portalen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Det står midnatt 16e på worldofwarcraft.com. Det borde stämma tycker jag. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 pratade med hon som tar hand om sjukanmällningar idag i skolan och sa att jag inte kommer från ons - fredag. Hon undrade vad som skulle hända då, va över 10 pers som sagt att dom inte skulle komma :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 pratade med hon som tar hand om sjukanmällningar idag i skolan och sa att jag inte kommer från ons - fredag. Hon undrade vad som skulle hända då, va över 10 pers som sagt att dom inte skulle komma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 http://www.idg.se/2.1085/1.91613 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 http://www.idg.se/2.1085/1.91613 haha. norge got owned (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Nu ska jag och en polare börja lira igen när TBC kommer, köra om från början som bloodelfs! :D Kan dock inte bestämma mig om jag ska köra hunter eller rogue, båda klasserna är skitkul och har lvlat dom till 60 förut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Du har alldeles för mycket tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Nej tvärtom, jag har alldeles för lite tid. Finns ju så myyyyyycket jag vill spela klart som jag aldrig kommer göra, för att inte tala om all anime jag hinna se och allt annat man ska hinna med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Om du känner att du glad i hågen kan levla upp en till till level 60, då har du klart mycket mer tid över än jag i alla fall, kan jag ju säga. Jag får vara glad om jag hinner kolla på 1 timme animé om dagen. Ibland blir det till och med två (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Nu ska jag och en polare börja lira igen när TBC kommer, köra om från början som bloodelfs! :D Kan dock inte bestämma mig om jag ska köra hunter eller rogue, båda klasserna är skitkul och har lvlat dom till 60 förut. Hehe, alla som rerollar kommer fan vara bloodelfsxD Va de gäller class valet har jag aldrig spelat en hunter till 60 men tycker i alla fall rogue e askul. Finns massa olika roliga speccs:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 jag ska också lira bloodelf =D fortfarande laughing skull jocke? f.ö. så kör jag nog mage eller warrior tror jag, eventuellt warlock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 blir bloodelf Warlock för min del när jag fått upp min paladin till 70 och väntar på att instanser ska resettas ;) Någon här som e på Vek'nilash / Jaedenar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Det blir nog Frostmane nu faktiskt, LS är min favoritserver för alliance egentligen men på Frostmane horde så är det massa sköna snubbar jag lirat med i typ ett år, och mitt gamla guild jag var med i 9 månader har gått skapats igen. Så börja lira belf på Frostmane om ni ändå ska rerolla! =D Jag vill egentligen lira rogue men grejen är att Blizz screwat så mycket med den klassen nu, anledningen att jag sålde min 60 rogue från första början var att dom är totalt anti dagger-rogues nu med all skit som ger ökad % dmg per poison man har på dom, daggerrogues använder instant poison för att inte breaka gouge, åtminstone i den spelstilen jag älskar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg