ThoseN Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 finns lite sånna här trådar över allt men i mon släpps ju spelet i butikerna. Ja ska köpa det men ja undrar ju förstås vad månads avgiften är??? en del säger 100:-månaden eller 100 kr varje månad i sex månader eller 120 :- och man får sepla hela tiden 1200 kr måanden allstå.Men om man har det o slutar betala så slutar man spela WoW :D vad är månadsavgiften? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 finns lite sånna här trådar över allt men i mon släpps ju spelet i butikerna.Ja ska köpa det men ja undrar ju förstås vad månads avgiften är??? en del säger 100:-månaden eller 100 kr varje månad i sex månader eller 120 :- och man får sepla hela tiden 1200 kr måanden allstå.Men om man har det o slutar betala så slutar man spela WoW :D vad är månadsavgiften? www.wow-europe.com där har du alla svar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Haha tack ja kollade på den sidan innan men hittade inte dit ja har just hittat en svenskt!!! forum om wow då.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jo, roliogt att det släppts i europa, äntligen. Men jag skall nog fortsätta spela på den amerikanska versionen. Där spelar de flesta jag känner, roligast så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jo, roliogt att det släppts i europa, äntligen. Men jag skall nog fortsätta spela på den amerikanska versionen. Där spelar de flesta jag känner, roligast så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 hmm, så stod man i kö i 45 min utanför tradition i gbg bara för att komma o inte kunna regga ett nytt konto för att man måste ha ett kreditkort... va hände med den första gratismånaden...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 hmm, så stod man i kö i 45 min utanför tradition i gbg bara för att komma o inte kunna regga ett nytt konto för att man måste ha ett kreditkort... va hände med den första gratismånaden...? det är blizzard som släppt spelet, vad förväntar du dig? blizzards "spelet kommer on 1 månad" = 1 år blizzards "första månaden gratis" = vi är hagalna och eftersom spelet kommer sälja som smort iaf så skiter vi i det och använder det för att lura ungdommar att köpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 hmm, så stod man i kö i 45 min utanför tradition i gbg bara för att komma o inte kunna regga ett nytt konto för att man måste ha ett kreditkort... va hände med den första gratismånaden...? Att den är gratis innebär bara att de inte kommer debitera ditt kort något första månaden. Egentligen förstår jag inte varför de gör på det viset, men i princip alla spel i genren kräver att man antingen har gametime card eller kort vid registreringen. Sen gratis är den ju inte direkt, du betalade ju en hel del för spelet där det ingick en månads speltid =) Själv väntar jag med spänning på att arbetet med serveremulation drar igång igen, nu när spelet varit ute ett tag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Prexis, första månaden är gratis och pengar börjas dras först efter en månad från registrerningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jag funderade på att köpa det. Men just att det är månadsavgift är lite tråkigt. Dom säger att det är extremt bra. Men lite sent att starta nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Jag funderade på att köpa det. Men just att det är månadsavgift är lite tråkigt. Dom säger att det är extremt bra. Men lite sent att starta nu. Sent? Spelet har väl varit ute i Europa i ett fåtal dagar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Idag ska jag köpa det! :D Jaaaa!!! jag har längtat så länge och nu bär det iväg till EBgames! hej hej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Sent? Spelet har väl varit ute i Europa i ett fåtal dagar? Var det betan som jag tänkte på kanske? hmm... Yr som jag är. ;S. Får tänka på det lite ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet februari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 haha ja spelar som en galning p.s. spela "HUMAN" dom levlar snabbast. Kyana. lvl 14.7dps.491armor.MOONBROOK hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 hade inte förväntat mej så mycket annat från blizzard,, men dåligt vad det av dom att inte släppa prepaid korten samtidigt som spelet, för dom som inte har kreditkort nu får ju vänta en månad innan dom kan börja lira... tur man kan låna kompisars kort XD nåja, grymt härligt är det att spela nu o veta att man får behålla sin kära lilla "gubbe"... Finns nån inne på PvE servern Emerald Dream så skicka ett mail till Ikomah ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 okej kan man få hörra lite ras/yrke och level :) ja e Human mage level 22. Om de e nån som har kommit upp i level 25-26 och vill göra vancleef uppdraget så ställer ja och 2 till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^ fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker... Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 kör som night elf/rogue lvl 26 ;) skeet kul :D synd bara att mitt nästa rogue quest är buggat :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker... Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^ fan ebba va du måste lira mycket ;) har sätt rätt många som e runt lvl 28-32 men om du har kört me fler karaktärer så :) fan va alla behöver priests nästan så att man borde göra en sen, då kan man lättare få napp på dom svåra elite questen eftersom alla groups letar alltid efter en priest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 e Nightelve så klart, Hunter på lvl 34, och så har jag min trogna raptor Ripley med mej, oxå lvl 34 ^^fast startat massa andra gubbar däremellan för o testa lite andra saker... Warlock e riktigt kul o spela, fast har fastnat för hunter, härligt bra o köra med ^^ fan ebba va du måste lira mycket ;) har sätt rätt många som e runt lvl 28-32 men om du har kört me fler karaktärer så :) fan va alla behöver priests nästan så att man borde göra en sen, då kan man lättare få napp på dom svåra elite questen eftersom alla groups letar alltid efter en priest. ja har verkligen inget liv XD men så blir där man inte har nåt jobb, har hur mycke tid som helst till o sitta o spela XP priests e alltid bra o ha, brukar lirar i en grupp me två kompisar som e de, så ja behöver aldrig oroa mej för nåt ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 redigt nice, de går alltid få in 1 lr 2 priests i gruppen XD klarade vancleef i förgår :D fick en stav under questet av en Goblin captain. Gjorde typ 47-71 skada och 11 till inteligens och typ 4 till spirit och 4 till stamina ;) rätt bra föra tt vara en stav(var rätt nöjd när ja lootade samtidigt som två andra, och ja och en till fick 81 båda två, men ja sprang fram till kistan först och tog staven :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 min storebror försöker för mig att köpa det, han erbjöd sig till och med att bjuda på 1 månad (efter det att första månaden gått bort) :D fast jag vill inte :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 hehe, de kostar väl runt 90 kr i månaden. men spelet kanske inte ligger dig i smaken men för dom flesta som gillar fantasy spel och warcraft spelen så kommer deta spelet bli deras största upplevelse inom spel världen( hittills). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 sååå, kan man inte få se lite bilder på hur era chars ser ut nu då :P här har ni två på min tuffa alv ^^ snaaart på lvl 40, håller på samlar ihop massa pengar till min tiger nu ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 nice :) blir grymt med en Tiger. Vet du hur man lägger in en bild ja vet inte hur man gör ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg