Pale Shade Skrivet februari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 förstör gärna inte fiilmen för de som inte har sett den är ni snälla försöker låta bli genom att skriva "Eventuell Spoiler" med röd text längst upp... de borde vara tillräckligt för att folk inte ska läsa men bara för att vara på den säkra sidan skriver jag oxo med gult eller vitt eftersom det knappt går att läsa utan att markera texten först vilket gör att man inte KAN läsa texten av misstag. Slutsatsen är att om nån läser det och får de förstört för sig känner inte jag mig ansvarig. om folk väljer att gå förbi varningar och försiktighets åtgärder e det deras eget fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diablica Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Sandalphon - Angel Sanctuary Han är DJÄVULSK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orochimaru Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 hmmm Itachi från Naruto så klart.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Inget slår en riktigt ond professor som skurk. Håller till en ganska stor del med, här är en en riktigt skön en :) Professorn - Sailor Moon S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Seishiro Sakurazuka och Akio Ohtori. Av helt olika skäl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Den galna magikern i Raganrök The Animation, vars namn var nått med Zaephulus (kommer inte ihåg exakt). Älskar riktiga galningar, sen har han ett riktigt kusligt skratt. Oruchumaru är också en favvo, mest för den grymma röst han har! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philax Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Legato Från TRIGUN helt klart först för sitt lugna kalla sätt Kyo Från Samurai Deeper tvåa för sin kaxighet och hårda look Keough Från Ragnarök för att han e så manipulativ och hatisk Spoiler Griffith från berserk ramlar in på top tre om man räknar honom fast jag gör nog inte det eftersom han e "hjälte" 90% av serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Spoiler Griffith från berserk ramlar in på top tre om man räknar honom fast jag gör nog inte det eftersom han e "hjälte" 90% av serien Jag fortsätter mitt missionerande för en mer Bärsärk-läsande ungdom och säger dig detta; läs mangan. Animén har verkligen inte en suck mot den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philax Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 Brukar vara så... har oxo hört att mangan är längre än animen... men topicen va vilken bästa Anime skurken va så jag utgår från animen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
makenshi Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 en av mina favoriter är som alla andra har sagt griffith men jag kallar han inte för riktigt en skurk men ändå... en annan är greven från ffu (final fantasy unlimited). för det är en liten unge som är[cod=***SPOILER***] egentligen ett fett elakt monster [/***SPOILER***] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manzana Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Prästen från Hellsing han är psyko på ett coolt sätt. Vegeta var en grym skurk när han först anlände till jorden med nappa.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Nu har jag sett Suigin Tou från Rozen Maiden. Och Suigin Tou är häftig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Kyo: Samurai Deeper kyo, han är så jääkla grym. Dr Jackal: GetBaclers, Psyckopat som fan. Gaara: Naruto, Även om han blir snäll senare så är han ändå kikass... Zabuza: Naruto, även om han inte är med så länge så hinner han med att röja rätt rejält... Shishio Makoto, Rurouni Kenshin, If your strong you live, if your weak you die!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daning-sama Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Dr. Jackal från getbackers. Hårdare och kallare kan man nog fan inte bli, och hans agenda är ju mer eller mindre stört. Han äger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Just nu: Clownen Buggy i One Piece. Han är ball ;). Han är coolast(än så länge). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Var det ingen annan som tyckte Akakabuto? :O *chock!* ;) *skoja* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Lägger till Kururo Lucifer från Hunter X Hunter och Legato Bluesommers från Trigun. Alltså: Hisoka - Hunter X Hunter - skön stil både fysiskt och psykiskt. Vicous - Cowboy Bebop - riktigt cool, ond osv :D Dr. Jackal - Get Backers - skön stil både fysiskt och psykiskt. Kururo Luficer - Hunter X Hunter - riktigt snygg outfit och grymt cool. Legato Bluesommers - Trigun - snygg outfit och väldigt ball. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Hisoka - Hunter X Hunter - skön stil både fysiskt och psykiskt.Dr. Jackal - Get Backers - skön stil både fysiskt och psykiskt. jag och min polare har disskuterat och kommit fram till att dom e väääääldigt lika de e bara outfiten som e totalt olika läskiga typer dom 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Den galna magikern i Raganrök The Animation, vars namn var nått med Zaephulus (kommer inte ihåg exakt). Älskar riktiga galningar, sen har han ett riktigt kusligt skratt. Jo, letar man efter en "galen" skurk så e han nog den värsta, där kan alla professorer slänga sig i väggen :P. ondast däremot vet jag inte om han e... Johan libert i monster är nog det värsta monstret som finns ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Naraku från Inuyasha ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Naraku från Inuyasha ;) Visst är han genomond och så men jag har placerat honom under I för irritationsobjekt. (Det känns som om han inte vågar möta Inuyasha & co, han kommer undan alldeles för mycket anser jag...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Naraku från Inuyasha ;) Visst är han genomond och så men jag har placerat honom under I för irritationsobjekt. (Det känns som om han inte vågar möta Inuyasha & co, han kommer undan alldeles för mycket anser jag...) Iofs, men han har ganska ruttna metoder ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Mariko även kallad "the Ultimate Diclonius" med nummer 35. Finns det någon som är ondare än henne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Mariko även kallad "the Ultimate Diclonius" med nummer 35. Finns det någon som är ondare än henne Precis min mening =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Kabuto från Naruto! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg