Japs Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Jag, Manik och Zaffe har påbörjat ett nytt filmprojekt där vi alla har olika roller, vars namn är olika djur. Min blev Tora (tiger :D). Så jag skissade lite på hur han skulle se ut och det blev till en pixelbild. ^^ (dock inte klar än) Skissen (ej original skiss): Ze sprite: Det skojiga är att jag har en sån där jacka med tigermönster, dock utan kanjit och de svarta kanterna. Vad som är ännu skojigare är att jag sytt den själv, trot eller ej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 mja du vet redan vad jag tycker, fin är den jag är Ookami i filmen (varg) >) den "onde" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Riktigt snygg! Förstår inte hur du kan göra alla figurer du ritat så bra konverterade till pixlar >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Inte illa, inte illa alls faktiskt. Du har verkligen fått grepp om det här med att pixla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Hehe, har han inte alltid haft det? Börjar tro att det är medfött... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Den var inte dum den Japs. Och jag vill se Zaffe o Maniks grejjer med! Btw. Vad betyder kanjit? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Den var inte dum den Japs. Och jag vill se Zaffe o Maniks grejjer med! Btw. Vad betyder kanjit? I det här fallet tecknet på ryggen. Kanji är väl ett slags tecken. Bara undra om du använder något speciellt program till att pixla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Btw. Vad betyder kanjit? Kanji är väl ett slags tecken. Ja, det är ett tecken, och mustela undrade vad just DET tecknet betydde. Dock kan jag inte hjälpa till eftersom jag bara kan läsa hiragana än så länge T_T. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Btw. Vad betyder kanjit? Kanji är väl ett slags tecken. Ja, det är ett tecken, och mustela undrade vad just DET tecknet betydde. Dock kan jag inte hjälpa till eftersom jag bara kan läsa hiragana än så länge T_T. Huvudet på spiken! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Om jag får gissa så tror jag det är tecknet för tiger, eller tora som det heter på japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Jepp precis, kanjit står för tora. Jag använder mig av GraphicsGale när jag gör mina pixelbilder. Tack för kommentarerna, jag har gjort lite mer på bilden, men har den inte med mig just nu. Lägger upp det i helgen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 fräsigt japs! fräsfräs! ja ska vara Tako i filmen som betyder bläckfisk! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 inget illa menat, men förra pixelbilden såg ut som en rödhårig Hatake Kakashi, och denna ser ut som en rödhårig Uchiha Sasuke. iaf så är de väldigt lika. bortsett från det, är karaktären ascool! gillar den häftiga posen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 inget illa menat, men förra pixelbilden såg ut som en rödhårig Hatake Kakashi, och denna ser ut som en rödhårig Uchiha Sasuke. iaf så är de väldigt lika. Eller så har du helt enkelt snöat in dig på naruto ba >_> <_< >_> EDIT: Najs pixelart som vanligt :P gib me more Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Här är en smärre uppdatering. Byxorna är inte helt klara ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg