korin Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 som sagt vad är det för one piece i nya shonnen jump? och hur föhåller den sig till pocket utgåvorna? Det förklarar sig kanske om man läser i tidningen men jag har inte köpt den ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Det är en förlaga, helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Zimeon: Måste säga att "fredare" och "morganier" fick mig att skratta på mig ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Visst är det guld? Oda och hans jäkla påhittade ord... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Jag tror att det är en helt annan manga. Sen så har jag för mig att han gjorde om den och kallade den andra för "One Piece".... Dock är jag inte säker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Nej, de är silver. Är det förresten du som översatt One Piece-böckerna också? Orkar inte leta fram någon bok nu, men har hittat en hel del lustiga ord där :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Jopp, One Piece är Zimeon-ware... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2005 Wie, då hälsar jag att jag skrattade åt namnen på gubbarna i Barock Works :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 One Piece ska vara full av lustiga ord. Det är en del av serien. Oda själv är ju helt tokig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg