_Bison_ Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Tjoho alla glada! Nummer 3 av våran (enligt oss) fina webbtidning ligger nu uppe. Som vanligt rör det sig om 26 sidor Japan. Denna månad har vi kollat lite närmare på allt nytt som går i Japan på anime fronten. Vi har även en del om japansk musik och asiatisk film och även en rapport direkt från Japan (uppföljare till förra numret för er som läst den). http://www.zmanga.se Trevlig läsning allesammans! /Adrian Lindberg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Jo det här var ju lite skoj att läsa :) det är nog någe jag ska följa ;) Gratis uppdatering om kring Japan tackar man ju inte nej till :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Jättekul att läsa ju, känns som om ni hittat formen =) Men det är fel på länkarna till Gunbuster och CCS i menyn till höger, man kommer bara dit via löpsedeln Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Bison_ Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Det här med länkingen kommer bli min död. Tack för att du påpekat det iaf, jag har fixat till det nu. Alltid något fel som smyger med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Underbart underbart ^^; tack för en trevlig lässtund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 och till Shounen Jump medföljer en demo-cd till online-spelet Yu-Gi-Oh (ingen på redaktionen som hurrar över den i alla fall). Meh. Spelet är ju faktiskt riktigt roligt när man har förstått det. Jag blev lite förvånad faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg