Puhiceus Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Någon som vet vad som är fel på MSN Messenger? Jag har försökt i en timme nu och kan fortfarande inte logga in, ringde 2 av mina vänner och fick veta att de hade samma problem. Har deras server krashat eller nåt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Det verkar inte bättre, jag har oxå försökt logga in i över en timme nu... och lustigt nog så har jag också två kompisar med samma problem B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 kommer inte heller in. Det har varit lite problem med det på sistone. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 ICQ! Det är grejer det. MSN har krånglat nu på sista tiden... och är nere. Sen är det ganska uselt också, ICQ och IRC duger fint. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Veckans i-landsproblem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Veckans i-landsproblem. Slog mig till punschen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Nu funkar det för mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 de gjorde väl klart för releasen av nya msn messenger verisionen... antar jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 Veckans i-landsproblem. huvet på spiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 MSN har blivit mycket sämre än förr(tycker jag). Men jag skulle inte klara mig utan det :P. Veckans i-landsproblem. Haha. Det är så nice :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2005 sämre på vilket sätt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 sämre på vilket sätt? Just att man har problem att logga in. Förr var det inga problem för mig iallafall. MEn sen kan man ju rabbla upp minst 1000 saker som har blivit bättre. Men som jag sa: Jag skulle aldrig klara mig utan det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Nu kan man ju inte logga in på MSN, inte heller titta på sina mail :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Nu kan man ju inte logga in på MSN, inte heller titta på sina mail :( Jag kommer iheller inte in på msn nu :'( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Åh! Vad bra! Då är vi två iallafall! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Åh! Vad bra! Då är vi två iallafall! :) Hmm.. Jag kom in men nu är jag ute igen :O. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 M, men jag vill prata med mina kompisar... ;_; Får ta och hitta en annan chatt. :S synd att anime.se inte har en .... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 ....Eller varför inte bara använda ett bättre chatprogram än MSN? ICQ t.ex. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Jo, jag har instalerat det nu, men hur lägger man till kontakter? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg