GinGirl Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Jag undrar hur man gör ett eget forum. Jag gick in här. http://web.internet.telia.com/tiw/script/skapa-forum.html Men jag vet inte vad webbläsare är XD Jag vet nog vad det är, men jag kan ju ha fel. Jag är väll en "noob", eller vad det nu heter. Skulle vara roligt om någon kunde hjälpa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Webläsaren är det du använder då du går in på Internet. Om du kikar högst upp på datorskärmen så står det antagligen något sådant här; Anime.se - Nordens nya blah blah... - Opera/Internet Explorer/Mozilla Firefox. Det är då det som står sist som är själva webläsaren (t.ex. Opera) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Gå in på www.cjb.net där kan du skapa ett PhPBBf foru so detta. btw:Jag har oske ett: http://forums.cjb.net/index.php?mforum=tomado Blir glad om någan kan bli medlem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Tack. Men hur gör man när man ska ändra i forumet och sånt då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Guide till att ändra PhPBB forum: 1)Logga in. 2)Scrolla ner rutantill ett ställe där det är en liten text: Gå till adminstrationspanelen 3)Där finns allt, från bannlysning till skapaforuming! btw:Jag kan gärna bli medlem på ditt forum sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Här är mitt forum! Inte färdigt :/ Det är ett Silver Fang forum. Om någon undrar XD http://forums.cjb.net/index.php?mforum=gingacenter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Jag har lärt mig mycket mer nu, men hur mycket jag än letar så hittar jag inte stället där man kan göra medlemmar till moderatorer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Nu är jag medlem! Detta svarar du nej till: Får jag bli Moderator? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Tyvärr inte XD Inte för att jag inte gillar dig eller så. Men jag vet några andra som snart ska bli moderatorer. Men du kan ju bli moderator i konstnärerna om du vill, det är en användargrupp. Fast alla bilder måste vara i Silver Fang stil. Men jag vet ju ändå inte hur man gör någon till moderator så att dom har speciella saker dom kan göra. Radera inlägg medmera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg