Petus Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jag har sett sex avsnitt av Love Hina, men jag fattar inte riktigt vad det är för slags serie.. Är det typ Komedi eller kärlek eller både delarna? liksom den e ju konstig ibland ^^ nån som kan förklara lite bättre? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Ja Love Hina är en blandning av olika genrer. Komedi, romantik o lite ecchi :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Skön är den i alla fall ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jopp, ganska "oseriös" serie kanske jag ska tillägga också, dock på ett mycket positivt sätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Oseriös kan jag inte hålla med om.. Excel Saga är oseriöst :D, Digi Charat är oseriöst :D hmm.. Galaxy Angel är ganska oseriöst :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 börja ladda ner den igår vid typ 00.00 och jag har hela serien nu ^^ ska kolla igenom den idag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Det är helt enkelt en bishoujo serie (komedi/ecchi/kärlek). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Den blir ju lite mer seriös senare i serien, håller ni inte med? Fast den förlorar ju aldrig riktigt komiken så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Jodå, den blir mer seriös sen, på ett positivt sätt också. Petus, jag rekommenderar dig att du ser på hela, den är så bra att det inte är sant!!! Är helt beroende av Love Hina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 jag har alla avsnitt upp till 25 + dom 3 special avsnitten.. sen vet ja inte om det är flera förutom dom 3 Love hina Again sakerna btw ja e på avsnitt 17 nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Tror att dessa skall vara alla som finns! Love Hina TV (26 eps) Love Hina Again OVA (3 eps) Love Hina - Spring Special (1 eps) Love Hina - Xmas Special (1 eps) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Tror att dessa skall vara alla som finns! Love Hina TV (26 eps) Love Hina Again OVA (3 eps) Love Hina - Spring Special (1 eps) Love Hina - Xmas Special (1 eps) Xmas specialen räknas väl som ep. 26? Det är iaf vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Tror att dessa skall vara alla som finns! Love Hina TV (26 eps) Love Hina Again OVA (3 eps) Love Hina - Spring Special (1 eps) Love Hina - Xmas Special (1 eps) Xmas specialen räknas väl som ep. 26? Det är iaf vad jag vet. Nej det gör det inte, har 26:de avsnittet och christmas special, det är absolut inte samma sak :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Tror att dessa skall vara alla som finns! Love Hina TV (26 eps) Love Hina Again OVA (3 eps) Love Hina - Spring Special (1 eps) Love Hina - Xmas Special (1 eps) Xmas specialen räknas väl som ep. 26? Det är iaf vad jag vet. Nej det gör det inte, har 26:de avsnittet och christmas special, det är absolut inte samma sak :P Kan du ge mig en kort summering av handlingen i avsnitt 26 isf? För animenfo listar serien som 25 avsnitt och sen LH Again, Spring special och Christmas special. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 jag har 28 avsnitt sammanlagt.. så jag antar att serien e 26 + 2 special avsnitt.. även fast jag har en summer,spring o winter special.. han ja ladda ner från måset ha gjort nått misstag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Teron, jag kan göra det senare när jag kommer hem igen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Tror jag såg lite fel, verkar det som. Kollade upp en dvd som jag hade och där Är Tv serien på 24 avsnitt. Avsnitt 25 finns bara med på Dvdn. *** There were only 24 episodes of Love Hina broadcasted on television in Japan. Episode 25 was never broadcasted, but it was included in the Japanese Love Hina DVD volume 9 *** Love Hina - 26 - Xmas Special.avi Love Hina - 27 - Spring Special.avi så har jag i allafall, vet inte om det är rätt eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet april 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 ja får kolla om mina 4 sista är likadana med varandra isåfall har jag ladda ner 2 likadana avsnitt nånstans för ja har 28 st Love hina avsnitt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Det var avsnitt 25 jag menade naturligtvis :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 11, 2004 Anmäl Share Skrivet april 11, 2004 Love Hina - 26 - Xmas Special.avi Love Hina - 27 - Spring Special.avi spelar typ ingen roll i vilken ordning man ser dom, men bästa är att se julgrejen sist tycker jag, blir mycket bättre slut då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet april 21, 2004 Anmäl Share Skrivet april 21, 2004 Ja det är ju som du säger. En blandning mellan komedi och kärlek.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg