Jawee Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Har ni några tips? Var kan man beställa prenemurationer? Är sugen på att prenemurera på en manga tidning och skulle gärna ta imot tips på vad jag kan prenemurera på. /Jawee Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Det finns två mangamagasin på den svenska marknaden som det går att prenumerera på, Shonen Jump och Manga Mania. Den ena innehåller serier för pojkar i tonåren medans den andra innehåller... tja.... andra serier för pojkar i tonåren. På hemsidan för respektive tidning går det att beställa en prenumeration. *Webbadressen för Manga Mania *Webbadressen för Shonen Jump Nya prenumeranter av Shonen Jump får numera en Yu-gi-oh-DVD utan extra kostnad medans De som börjar med Manga Mania får en Neon Genesis Evangelion-DVD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Jag prenumerar på shonen jump. Men på ett sätt så kanske det inte är så smart att prenumerar på dessa magasin eftersom de troligtvis släpper de flesta serier i pocketformat senare. Fast för den som vill ha sin manga nu och inte vänta så är det kanske ett bra val. Men jag börjar nästan ångra mig. Fast det är kanske inte säkert att direkt alla kommer i pocket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Jag prenumerar på shonen jump. Men på ett sätt så kanske det inte är så smart att prenumerar på dessa magasin eftersom de troligtvis släpper de flesta serier i pocketformat senare. Fast för den som vill ha sin manga nu och inte vänta så är det kanske ett bra val. Men jag börjar nästan ångra mig. Fast det är kanske inte säkert att direkt alla kommer i pocket? Inte säkert, nej. Dessutom får man serierna mycket tidigare om man köper tidningen. Jag prenumererar på Afternoon. Dels för att följa serierna månadsvis (mycket roligare än att få ett pocket i taget) och dels för att det finns en massa godbitar jag aldrig skulle orka köpa pocketböckerna för. Plus lite till dumheter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gladkaka Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Är det nån speciell manga så kan du kolla med personalen i bokaffären där du köper den om du skulle kunna prenumerera från dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Nu blev jag sugen på att prenemerera(för mutorna). ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Om ni vill veta vilken av dom här fin fina tidningarna ni ska välja så är det Manga mania. (OBS! tycker jag) Det ända jag gillar i Shonen jump tidning är Naruto , Men jag har serien i poketversion. Men Manga mania är väldigt bra, Love Hina är en riktigt skön serie! Slutgiltigt tips! Manga Mania! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 Love hina finns ju som TV serie och Vanlig manga pocket också ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 ska du ha nån tycker jag att du ska ha shonen jump, för den har grymma serier... fast egentligen tycker jag att du ska satsa enbart på pocket... på så sätt får du alltid en bra serie som du dessutom bestämmer helt och hållet själv... Fast det är jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg