Noctune Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Tänkte att den här tråden skulle vara till för dem som letar efter specifika mangor: antingen information om dem eller kanske titel eller något annat. Jag själv letar efter information om en manga som fanns med på Östasiatiskas utställning: Mokke av Takatoshi Kumakura Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag själv letar efter information om en manga som fanns med på Östasiatiskas utställning: Mokke av Takatoshi Kumakura Den här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Tänkte att den här tråden skulle vara till för dem som letar efter specifika mangor: antingen information om dem eller kanske titel eller något annat. Jag själv letar efter information om en manga som fanns med på Östasiatiskas utställning: Mokke av Takatoshi Kumakura * Är asbra. * Publiceras i månadstidningen Afternoon (Kodansha förlag). * 3 pocketböcker än så länge. * Finns mig veterligen bara på japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 * Bok 4 kommer till Sun Ai OCS i slutet av April och kommer kosta kanske 60 kronor. Intresserad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet februari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 *suck* Om man ändå kunde japanska... (får väl ta och lära mig det någon gång, kanske kan hitta en kurs när jag börjar på högskolan...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 *suck* Om man ändå kunde japanska... Man ska inte tro att man behöver kunna japanska för att kunna läsa en japansk serie. Man tragglar sig igenom japanska serier utan att kunna japanska, och det är så man lär sig, eventuellt blir sporrad att lära sig. Risken att du hittar serien på något annat språk är minimal, och sextion kronor är inte mycket. Det enda man behöver kunna till en början är hiragana och katakana, och sporren att lära sig det blir större om man en seriebok man gillar har det som enda teckenuppsättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kurayami Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 Om någon vet var jag hittar mangan Strawberry Panic så kysser jag dina/era fötter, jag lovar. Massor. Jag har inte hittat den på amazon.com, och eftersom min dator vägrar visa såväl kanji som katakana och hiragana så kan jag inte se om jag kan beställa den på www.strawberrypanic.com heller men vet nån var den finns, företrädesvis på svenska eller engelska, hör av er! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg