Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jocke, lär dig att inte skämta med människor. Det kan resultera i, drastiska åtgärder. Å andra sidan så suger Berserk så det är ju lika bra det.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jocke, lär dig att inte skämta med människor. Det kan resultera i, drastiska åtgärder.Å andra sidan så suger Berserk så det är ju lika bra det.... Kan vi får höra en motivation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Han behöver inte motivera. Låt oss ignorera ;) Beigt skämt btw :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Han behöver inte motivera. Låt oss ignorera ;) Beigt skämt btw :P Kan inte vara något annat! alla älskar ju Berserk :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Så kan man inte heller säga, men visst, jag håller iaf med dig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Jag både hoppas och tror att denna underbara serie ska få en andra säsong. Fast jag tror nog det dröjer lite, men det skulle inte förvåna mig om den kommer utkrypandes senare under året. Mangan har jag läst lite efter att animen tog slut så drastiskt, men det är inte samma sak, och inte samma känsla, anime är anime :) Om den andra säsongen nu blir av får de iaf tamejfan använda samma röstskådespelare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg