MrDoppis Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 bor nog i mest okändaste staden :P Lindesberg ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 jag var på blind date i lindesberg. hon sa att hon var snygg. hon hade fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 27, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2007 lätt!Ska stå längst fram på Falconer! o på många andra band också! >:D ska bara bestämma mig för om jag ska jobba eller köpa biljetter ;) bor inte så långt därifrån och brukar alltid kunna fixa bra campingplats till festivalen! fler som ska dit? :P Immortal kommer ju inte! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrDoppis Skrivet mars 4, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2007 jag var på blind date i lindesberg. hon sa att hon var snygg. hon hade fel. Haha jasså? xD vad hette hon då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet mars 5, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2007 jag var på blind date i lindesberg. hon sa att hon var snygg. hon hade fel. Haha jasså? xD vad hette hon då? kan jag inte svara på. personlig integretet osv. vem vet. det kanske är din syster och det vill varken du eller jag veta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keken Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Bor i Göteborg som jag nu har gjort i 14 år :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Har bott i Stockholm i snart 25 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 18, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2007 Bor lite drygt fyra mil norr om Göteborg, har gjort det i sisådär sju år nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jinha Skrivet juni 2, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2007 Stockholm i 18 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strife Skrivet juli 29, 2007 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2007 Göteborg i hela mitt liv. Dvs snart 16 år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 Hela mitt liv i Salem/Rönninge förort utanför Stockholm, verkligen inte speciellt på någe vis. Platsen passar inte ens in i en dålig hentai... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Hela mitt liv i Salem/Rönninge förort utanför Stockholm, verkligen inte speciellt på någe vis. Vadå, är det inte stället som blivit känt för att sin årliga nazist-träff pga att en nazist mördades där för några år sen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 3, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2007 Vadå, är det inte stället som blivit känt för att sin årliga nazist-träff pga att en nazist mördades där för några år sen? Ja någon sån skit var det, minns att det stod sprayat på en busstation här omkring "nazislakt i Salem *datum*", säkerligen av deras lika hjärndöda motståndare AFA. Borde slänga ut allt sånt patrask ur Sverige. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Soliga Bulgarien sen 3 månader tillbaka! Här nere faller det inte droppe regn på hela sommaren och temperaturen har inte gått under 30 grader, snarare upp mot 40 :D Men jag börjar nog längta hem, ska hem om typ två månader. Ska faktiskt bli ganska skönt det med. Hem till lilla Sölvesborg i lilla Blekinge :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 4, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2007 Här nere faller det inte droppe regn på hela sommaren och temperaturen har inte gått under 30 grader, snarare upp mot 40 :D Stackars människa... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 jo det är lite för varmt... men man ska juh inte klaga när man hör hur mkt det regnar hemma ;) Det stora felet är den totala bristen på anime och rock, tror inte de har uppfunnit det här nere ännu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet augusti 5, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2007 ^gillar avataren, Nightwalker ftw :P Skåne, Helsingborg, Kingelstad^^ en kaka till alla som vet har varit i kingelstad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Björnlunda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Björnlunda Lol jag bor i Björlanda :D (bit utanför göteborg) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet augusti 10, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2007 jo det är lite för varmt... men man ska juh inte klaga när man hör hur mkt det regnar hemma ;) I södra Sverige - ja :P Och jag själv är mycket glad för det lilla regn som kommer här uppe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emma_93 Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Jag bor utanför ängelholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 va tvungen att skratta lite... emma_93 Inlägg: 1 jo men det e bra att vi vet vart du bor nu XD Välkomen iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emma_93 Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 Tack tack :) :P Jag kände för att skriva något så :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DSPanther Skrivet augusti 12, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2007 I en förort till Stockholm, Skogås! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 13, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2007 Tja, jag har redan postat en gång på sidan 4 men nu har jag flyttat för snart två år sedan så tänkte jag kunde posta en gång till för att uppdatera till rätt location så att säga. :D! Jag bor i Lund, värlends häftigaste stad. Eftersom det varit en hel del folk (som jag pratat med) som trott att Lund ligger väldigt nära Göteborg så tänkte jag bara klargöra att Lund ligger i Skåne, väldigt, väldigt långt ner i södra Sverige och ca 30+ mil från Göteborg. Cheers. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg