kakan Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag bor 3 mil söder om sthlm, i en liten förort vid namn Salem.Här händer det inte mycet faktiskt. Jo en gång om året kommer det kontroversiella Nazist-Tåget. Det är väll allt som händer här :P F.ö. bor jag på en av sthlms farligaste gator enligt aftonbladet, det konstiga är att bara pensionärer och barn familjer bor här, ruskigt om kvällarna då alltså. Född och levat fram tills nu i just denna förort. Passa dig för pensionärerna! Dem kan vara riktigt farliga om natten har jag hört, så fort dem får i sig sötsaker så *poff* då är dem ute och röjer på gator och torg. Jag svär, jag ska aldrig ut ensam igen sen den där händelsen för 2 år sedan... Jag vill inte tala om det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Hmm, många som bor här nere i väster med andra ord. Jag själv bor i Lilla staden Mariestad (vid värnen) mellan sthlm och gbg. Om jag ska va petig så bor jag också i Umeå, mor bor där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_135 Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Göteborg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Jag bor i en källare, i ett hus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Jag bor i Blentarp, en mil utanför Sjöbo och ca 5-6 mil rakt öster från Malmö o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Salem/Rönninge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAD_OLA Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 En till från Mölndal här. Bifrost för att vara mer exakt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 En bunt mil utanför Östersund i Snöiga Jämtland! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 En till från Mölndal här. Bifrost för att vara mer exakt.ah, dumt att man inte ser ålder. vad går du på för skola? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 En till från Mölndal här. Bifrost för att vara mer exakt. Vilken skola går du på undrar ja me. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAD_OLA Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Tog studenten nu senast så är för tillfället arbetslös. Gick på Fässbergsgymnasiet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Tog studenten nu senast så är för tillfället arbetslös. Gick på Fässbergsgymnasiet. Aah, ok då var du LITE äldre än mig[/u] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Jag bor i Göteborgstrakten, kan jag uttrycka det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Bor i Floda, ligger i lerums kommun en liten bit utanför Göteborg. Floda är förövrigt utnämnd till den nazizttättastehålan i sverige eller något sådant. Visst är det kul när ens lilla by är kännt för något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Står till vänster, men kommer ifrån Hillerstorp från början... åker dit då och då till föräldrahemmet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Jag bor i Göteborgstrakten, kan jag uttrycka det. Och var ligger "Göteborgstrakten"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Och var ligger "Göteborgstrakten"? Tja, en liten ort utanför Göteborg kanske :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Och vilken ort är "En liten ort utanför Göteborg"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Var egentligen det här en liite onödig tråd? Det sår ju <------- HÄÄÄR! Men det var ändå rätt så intressant, jag bor i Gbg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 jag bor i Lund, tredje största staden i skåne. även kallad för "cykelstaden". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 jag bor i Lund, tredje största staden i skåne. även kallad för "cykelstaden". Eller studentstaden? Det är i alla fall det första jag tänker på när man säger "Lund".... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Kungsängen, ungefär 30 min från sthlm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 Jag bor, precis som CyberSphere och Kenshin, i Kungsängen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet mars 30, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2005 hmmm, risken finns att jag är lite sent ute..... men anyways Jag bor i Uddevalla, 9 mil norr om Göteborg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anberlina Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 örebro!!! :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg