Jawee Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Skulle vara väldigt trevligt att veta var de man skackar med bor. Så om ni vill, berätta var ni bor. Jag kan ju börja. Jag bor i trelleborg, några mil ifrån malmö, sveriges sydligaste stad förövrigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Söder om Stockholm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Nära gränsen mellan Mölndal och Göteborg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag bor i Vendelsö i kommunen Haninge som ligger söder om Stocholm. Jag bor ganska nära Ivan och Hellis (om ja ginte misstar mig) som bor i Vega. Ligger några kilometer ifrån Vendelsö Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 jag bor i bagarmossen som ligger i stockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag bor i toltorpsdalen, mölndal. Va kul forehead!!Vi bor kanske nära!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag bor i toltorpsdalen, mölndal.Va kul forehead!!Vi bor kanske nära!! ja, troligtvis då jag också bor i toltorpsdalen, likaså Mogger u.u Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lendai Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 i uppsala Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Kista utanför sthlm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jag bor i toltorpsdalen, mölndal.Va kul forehead!!Vi bor kanske nära!! ja, troligtvis då jag också bor i toltorpsdalen, likaså Mogger u.u Vilken gata?! *är såååååå spänd* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Uddevalla,vid västkusten,med andra ord.Nån timme från Gbg,om jag inte misstar mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Jönköping....längst ner vid vättern, om folk nu vet var det är förnågonstans XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 I nordvästra skåne ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Dread vilken stad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Stockholm :o.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Kungsängen... 30 min från sthlm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Uddevalla,vid västkusten,med andra ord.Nån timme från Gbg,om jag inte misstar mig. :O Då bor vi ganska nära!:) Jag bor i lilla edet, några mil ifrån göteborg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Hässleholm i Skåne. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 I nordvästra skåne ;D Det finns inget som heter nordvästra Skåne. Det är bara söder och mer söder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 I nordvästra skåne ;D Det finns inget som heter nordvästra Skåne. Det är bara söder och mer söder. sant Bor förövrigt i sveriges enda stad med sofistikerad kommunaltrafik(t-bana). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Sparreholm :D någon som vet vad det är ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 60.68° N 17.16° Ö Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 jag bor i den stora staden Hjo. http://www.hjo.se/karta.htm (för dom som inte vet vart det ligger) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Jag bor i salem, som ligger bredvid Rönninge, som ligger 3 mil söder om Stockholm, som ligger i stockholms län, som ligger i södermanland, som ligger i sverige, som ligger i norden, som ligger i europa, som ligger på jorden, som ligger i vårat solsystem, som ligger i vintergatan, som ligger i universum, som ligger i ??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Eskilstuna som ligger i södermanland! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg