kati87 Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Hej alla! :P Är nykomling här, tänkte bara säga att jag älskar anime och manga sedan några år nu och ritar mycket själv också. Skittuff sida detta! Kati :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Välkommen, kanske inte borde vara jag som skriver det för jag har ju bara varit medlem i 2 dagar :). Visa gärna något du har ritat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Välkommen! Roligt att du hittat hit! :D Om du vill lägga upp något du ritat, kan du göra det i Konstplanket. Lycka till! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 hej-hej,välkommen till sidan =D Ha kul,följ reglerna och spamma inte ^___^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Välkommen till anime.se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Välkommen till Anime.se - Drömmarnas forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Vad roligt att du är här och varmt välkommen. Men använd gärna presenationstråden istället, blir jobbigt om alla skulle göra nya trådar såfort de kom hit. Men välkommen, som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Välkommen till anime.se - sveriges största anime.se forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Vad roligt att du är här och varmt välkommen. Men använd gärna presenationstråden istället, blir jobbigt om alla skulle göra nya trådar såfort de kom hit. Men välkommen, som sagt. Mycket korrekt, jag låser tråden och hänvisar till att du använder sökfunktionen och kollar upp presentationstråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg