TeCHo Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Hej. Jag är ju lite ny och har bara manga på svenska men jag tänkte att jag skulle lära mig japanska och köpa japanska pocketar. Nån som kan hjälpa mig med språket? B) snälla? Hej då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Det finns en del ställen på Internet där du kan lära dig, t.ex. här eller här. Om du vill ha en bok så rekommenderar jag Japanese for busy people. Ett litet tips är att se på anime (eller annan film) med japanskt tal, det är alltid bra eftersom då plockar man upp ett och annat smått. Man vänjer sig dessutom bättre vid att höra språket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TeCHo Skrivet februari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Tack! :D :D :D :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg