CGUE ZGMF-515 Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Vet ej om detta är en manga eller anime.. finns kanske i både och? Orsaken är att jag kollade runt efter lite gundam bilder så halkade jag in på en Five Star Stories... äre nått att se eller läsa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Vet att den finns som anime iom att jag sett den för ett bra tag sen. Har för mig att det var en film. Minns att den var helt ok iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Five Star Stories är en superkult som serialiserats i tidningen NewType över en herrans massa år, i ett sävligt tempo. Originalet är alltså en manga. Det finns mig veterligen bara en animé på Five Star Stories, och det är långfilmen som är mest ett ihopkok och lite olika händelser och är näst intill obegriplig. Five Star Stories är en sådan där som vissa ser som Jordens mästerverk på grund av dess komplexitet, att den lämnar mycket till läsaren att lista ut själv, den är bisarr och skum som få. Många tycker bara den är obegriplig och lämnar den därhän. Att den är bra råder det inget tvivel om. Enda frågan är om man uppskattar den sortens serier. Sjlv är jag inget stort FSS-fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CGUE ZGMF-515 Skrivet februari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 ok.. tack för infon. vad heter filmen.. Five Star Stories kanske? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 ok.. tack för infon. vad heter filmen.. Five Star Stories kanske? B) Jepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg