Jawee Skrivet februari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 jag ska köpa en 0.3 penna och nya pennor att färglägga med imorgon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Akademibokhandeln brukar ha 0,3 pennor. Japp finns på bokia oxå där skaffade jag min, den är tysktillverkad den bästa stiftpenna jag har ägt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 o.5 o.7 2b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Hittar jag en penna så är det bra. Suddigummi är också ganska bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 allt som jag kan sno av zaffe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag använder alltid min HB penna. vaför ? ^^ För att den är skön att hålla i helt enkelt. Också är den perfekt för det jag ritar, eller vad man nu ska säga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 e kanske lite offtopic, men... när ni använder photoshop, scannar ni in en bild ni målat för hand eller ritar ni den i photoshop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 e kanske lite offtopic, men... när ni använder photoshop, scannar ni in en bild ni målat för hand eller ritar ni den i photoshop? Det beror på, om man har en bra pad så kan man ju skissa den direkt i programmet (eller om man är skillade på mus ^^) men jag föredrar att teckna på papper och skanna sedan använda min pad för att färglägga ;D det är en sån grej som man får känna efter hur man vill ha det ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Det som ligger framme just då jag är kreativ. kan vara när som helst. därför händer det att det blir antinge, Kol, vanlig blyerts, stiftpenna, bläckpenna. etc etc.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg