Jawee Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hej. Jag har gjort en liten manga karaktär som jag skulle vilja visa er här på detta forumet, som verkar vara trevligt (har kollat igenom lite). Jag har bara ritat manga i 4 dagar så jag är inte så duktig, men blev endå ganska nöjd med denna. Ge mig gärna lite kritik på vad osm kan förbättras m.m. så jag tänker på det till nästa bild. Planerar även att köpa en ritbräda till datorn så jag kan rita i photoshop eller painter. Svårt att rita med musen :) (ursäkta den dåliga bilden, scannern fungerar inte så det fick bli en bild med mobilkameran :) ) /Jawee Klicka på bilden så får ni se den i större format :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 ganska söt :) men du har lite o jobba på ;D kolla mycket på anime o läs mycket manga, ta även och kolla igenom nån tutorial sen så kommer du va på god väg :) nicley done :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 *ähum* får man gissa att du har använt dig av caty coops böcker? Det är hennes stil nämligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 tycker du skall vänta med ritbräda tills du blivit bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 *ähum* får man gissa att du har använt dig av caty coops böcker? Det är hennes stil nämligen... att hitta sin egen stil är mycket viktigt, så försök o komma på ett sätt sin du tycker att figuren uttrycker det du vill att den ska. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 CyberSphere jag har användt hennes bok, så tecknar du manga. :) tack för kommentarerna. har ju bara ritat manga sen i tisdags lr något så kan ju inte så mycket. Men jag lär mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Den var ju sådär snygg, men om du bara målat i 4 dar är den helt ok!! Händerna är för stora och det finns inga folds i byxorna. Kul att fler tecknare börjar hitta till Konstplanket! btw:Välkommen till Anime.se - Nordens nya Anime community!!! btw2:Anime Otaku! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jawee Skrivet februari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 tack så mycket. Ska försöka få lite skissat imorgon, lära mig skissa mer detaljerat. Tack för välkomnandet. Anime Otaku: Vad är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Anime Otaku är när man har exakt eller över 500 inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Anime Otaku är när man har exakt eller över 500 inlägg. Nice tomado,nu har du blivit en riktig Anime Otaku ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Den var ganska bra! Märks värkligen att du använt coops bok. hudfärgen är alldeles för "röd" Annars helt okej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg