ThoseN Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Ja har tecknat manga i snart nåt år men jag känner att jag måste ha hjälp med huvud-formen.Jag har läst trådenom"bra sidor där du lär dej teckna"Men jag hittade inte nån bra tänkte kolla på Bakaneko menden gick inte gå in på!! :( så om ni har någon egen eller nån som ni tycker är enkel snälla posta den då.Jag vet att man ska hitta den som man själv tyckker om inte nåns annan men posta iallafall för ja hittar juingen!! :((:(:(:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 men hallå! det är juh bara att kolla hur dom ser ut i nån manga lr anime och om du ser efter så tecknar folk formerna olika, finns ingen ultimat form! man måste inte jämt ha någon tutorial som beskriver hur man gör i minsta detalj! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 man måste inte jämt ha någon tutorial som beskriver hur man gör i minsta detalj! håller med zaffe lite där, men tutorials är ändå ganska bra att ha. hä har du en huvudtutorial! http://www.cablenet.ne.jp/~japanime/tutorial/head.html Var ju inte alls svår att hitta. Bara man vet vart man ska kolla! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg