shinji-kun Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Det där med adams äpllet är juh inte svårt. jag e bra på att spela schack, har till och med spöat döden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 kan skriva djupa dikter (gör de inte så ofta) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Hmm, dolda talanger ey.. Ptja, jag har alltid varit väldans väldans vig, och har lyckats knipa ett VM-guld i karate, samt ett brons. Dock var det 2003 jag gjorde det, och nu var det runt ett år sen jag tränade nästan. :P Känns mer pinsamt nu eftersom jag inte kan leva upp till det längre. XD Vet inte om jag har någon talang inom karaten längre. :P Jag lyckas nästan alltid komma sent till första lektionen på dagen i skolan också. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loki Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Jag kan skrika, få raseriutbrott och slåss. Jag kan även börja blöda näsblod då jag gör prov, vet inte hur det går till :S hmm... ja vad kan jag mer... Inte snacka med tjejer som jag gillar utan att låta: ag.. had... ju..bla.. Fast det gör endel andra med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag har aldrig fått näsblod. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag har aldrig fått näsblod. Inte ens när du var liten (eller stor ;) ) och pillade kråkor i näsan? hihi.. Det är bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Inte ens när du var liten (eller stor ;) ) och pillade kråkor i näsan? hihi..Det är bra :D Nja, kan ha kommit lite blod isf, men det är ju inget riktigt näsblod :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anberlina Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Jag kan matte! Jag går i 7an är i 9ans mattebok! Har alltid blivit kallad snille för det. Sen säger folk att jag typ kan allt. Men det är inte sant dårå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Sen säger folk att jag typ kan allt. Men det är inte sant dårå. Åh fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Jag har mycket goda kunskaper i att skämma ut mig och jag har en otrolig förmåga av att vara social bland nytt umgänge......onykter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Jag har mycket goda kunskaper i att skämma ut mig och jag har en otrolig förmåga av att vara social bland nytt umgänge......onykter. Det e väl samma för de flesta:P hihii Ok Min dolda talang....uhm kommer inte på nån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stainless Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Min dolda talang är nog förmågan att hålla ordning i kaoset. Mitt rum exempelvis (bara jag vet exekt var på golvet saker och ting befinner sig). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Hmm min "dolda talang" är väl att komma ihåg namn och nummer, vare sig det är något viktigt eller inte. Tex om jag har gjort en instance med någon i WoW någon gång eller bara pratat med personen lite/köpt något så minns jag det namnet för alltid sen typ. Sen brukar jag minnas typ allt annat med, så jag antar att jag har bra minne. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFool Skrivet februari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2007 Jag kan leva och sedan överleva, många människor är dåliga på detta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 kan inte sjunga, men är hyfsad på singstar av någon anledning :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet februari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2007 Jag kan svettas extremt utan påfrestande aktivitet. Mycket stolt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 jag är väldigt duktig på musik och komma ihåg texter till musiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet februari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 13, 2007 jag är sjukt bra på att skjuta upp saker tills om fem minuter. Igen och igen och igen och igen. Jag är fantastiskt duktig på att dricka te också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 hur mycket jag än försöker lyckas jag alltid köpa upp för mina pengar innan jag ens fått dom >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Jag är rätt duktig på att inte vakna på morgnarna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 haha det e inte jag ;D kan vakna kl.7 och sätta väckarklockan på snooze (5min till knappen) om och om igen till 11 XD (har gjort det flera ggr) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 haha det e inte jag ;D kan vakna kl.7 och sätta väckarklockan på snooze (5min till knappen) om och om igen till 11 XD (har gjort det flera ggr) LOL det gör jag hela tiden. >_< Min klocka fortsätter var femte minut hela tiden tills man trycker på en viss knapp, men eftersom jag egentligen vill upp så trycker jag på någon annan knapp istället som snoozar den och tänker "5 minuter till" och så håller jag på några timmar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Största problemet med snooze-knappen är att man oftast är tröttare efter att man snoozat ett par timmar än man var när man började. Jag hatar väckarklockor där snooze-knappen sitter ovanpå, så det bara är att dänga till den för att få tyst på den. Snoozeknappen ska vara stor som ett knappnålshuvud och sitta på undersidan. Man ska vara tvungen att använda ett gem för att trycka på den, som med knappen man tvingade ut floppydisketter med på den gamla goda tiden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 jag gör faktiskt det avancerade att jag ställer om min mobil till 15 minuter senare. men det här har jag räknat med dagen innan så jag tar alltid 15 minuter innan jag ska gå upp egentligen. funkar finfint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 har en otrolig förmåga att apa efter dialekter! :D räcker att jag pratar ett par minuter med någon som inte har samma dialekt som jag o sen låter jag som en roliga korsning. Det hjälper juh inte att jag bor vid lister, sydsveriges mest kända och hemska dialekt! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg