zaffe Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 F;rsta intrycket jag ger p[ folk brukar vara att dom tror jag 'r autistisk lr n[tt det 'r en ganska udda superkraft och vad i helvete har h'nt med mitt tangentbord_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 jag kan skuta pilbåge, en av mina få talanger. typ skjutit på SM och placerat mig ganska bra B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 F;rsta intrycket jag ger p[ folk brukar vara att dom tror jag 'r autistisk lrn[tt det 'r en ganska udda superkraft och vad i helvete har h'nt med mitt tangentbord_ Du kanske har ställt in det på engelska av misstag? gå in i kontrollpanelen och kolla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 jag kan skuta pilbåge, en av mina få talanger. typ skjutit på SM och placerat mig ganska bra Så det var du, jag undrade vem det var som skjöt mig med en pil ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Kan stava ganska bra speciellt på engelska också kan jag slicka mig själv på näsan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 F;rsta intrycket jag ger p[ folk brukar vara att dom tror jag 'r autistisk lrn[tt det 'r en ganska udda superkraft och vad i helvete har h'nt med mitt tangentbord_ Du kanske har ställt in det på engelska av misstag? gå in i kontrollpanelen och kolla. ne det blev bara så i anime.se men funkar nu när jag bootat om! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Kan skjuta mycket och hyfsat bra(vi spräckte den planerade amo kassan för vår plut med 80K i lumpen). >:D Blir sälla arg. Kan vara snäll och sardist på samma gång(om det nu räknas). Klämmer en kebab rulle under 5 min. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 Kan skjuta mycket och hyfsat bra(vi spräckte den planerade amo kassan för vår plut med 80K i lumpen). >:D ... ok det var kul för dig antar jag, men gör det med Stridsfordon istället så blir jag imponerad ;) Min pluton lyckades skjuta slut på 3 månaders föråd för våra PBV:er 302 på mindre än en vecka B) Majoren var jävligt pist efter vi kom tillbaka från den fältveckan >:D Jag kan koppla bort omvärlden totalt, ge mig en bok/manga eller något sådant och placera mig mitt i en krigszon. Jag skulle inte märka något överhuvud taget >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet februari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2005 #%& också... bräddad av en skytteslusk. :( Wart låg du då? F4 för min del. BevGrpch i 1:a BevPlut. ;) Men det hade varit kul att få vara ägare till en Stridsvagn 122. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Livgardet, Gardesbataljon, Stadsskyttekompaniet, 4 (PBV) pluton. B) (lång list för ett ställe :P ) Och jag var ingen skytteslusk, jag var förare på ett av stridsfordonen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag är en väldigt vis utbygdsjägare i min by. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Jag suger på CS.. Kanske inte en "dold" talang, men ändå.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 dold talang, jag är en jävel på att sova. ;) Måste säga att min polare, har en rolig talang, som är inte så dold längre. Han kan fummla, I irl och i rollspel. han fummlade 7 gånger i en strid. Då är man bra. Han går under namnet Fummel nu iställer för karl. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2005 F;rsta intrycket jag ger p[ folk brukar vara att dom tror jag 'r autistisk lrn[tt det 'r en ganska udda superkraft och vad i helvete har h'nt med mitt tangentbord_ Du kanske har ställt in det på engelska av misstag? gå in i kontrollpanelen och kolla. ne det blev bara så i anime.se men funkar nu när jag bootat om! ne det blir så när man råkar komma åt typ nån cp kombination på tangentbordet så slår det om till amerikanskt, brukar bli så för mig ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag kan pressa tummen mot undersidan av min arm. Höger tumme mot höger arm. Vänstern gör ont. Det kan jag också!! :D Det är kul ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag kan teckna...Inte bara manga, men det är det jag tycker om att teckna så.... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 "Jag är en j**el på att kyssa flickorna" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karolina- Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 oh talanger, det har jag nog inte alls många av, om jag ens har några xP men skulle väl vilja påstå att jag är rätt bra på att skriva massa nonsens om massa onödliga saker, dock är jag inte lika bra på det irl >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 "Jag är en j**el på att kyssa flickorna" *ASG* har du fått den låten på hjärnan?;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt.Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. Det ska vara en punkt (.) efter förkortningar. Min enda skumma talang, är väl mitt sätt att alltid fumla till det på något sätt. Hela tiden. Käft. ;) Jag måste få intala mig att jag kan grammatik och kan stava. :) De e inte lätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 "Jag är en j**el på att kyssa flickorna" *ASG* har du fått den låten på hjärnan?;) Haha! Precis XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 "Jag är en j**el på att kyssa flickorna" *ASG* har du fått den låten på hjärnan?XD Haha! Precis XD Hehe :D Ibland får man de konstigaste låtar på hjärnan...hehe XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Jag är moderator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Jag är moderator.Är Du? Det var något nytt. :) Jag kan stava och verkar vara den enda i min bekantskaprskrets som vet varför Du skrivs Du och inte du vid vissa tällfällen Dessutom kan jag låta som vissa djur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerox Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Jag kan svälla upp min haka til den tredubbla storleken, som en groda :D Så kan jag även röra mitt adamsäpple upp och ner, och jag har inte sett någon annan göra något av dem två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg