Miyuki Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Vad har ni för skumma talanger som är som speciellt för er? Share ppl, share! Själv kan jag spå i kort o brukar göra d rättså ofta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan imitera Betty (Master Pain) i Kung Pow! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt. Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan svänga ihop en hyfsad måltid av resterna i kylen och en hög kryddor på 40 min, som inte slutar med att vi äter makaroner och frusna köttbullar. Verkar ganska unikt i min umgängeskrets. Jag kan svära på ungerska. Och lite på spanska, tyska, engelska, japanska och svenska såklart :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan sjunga. Och stava. Tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag är snäll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hmmm..ja du....Nån skum talang.... Öh..jag kan designa någorlunda snygga kläder :D Och sjunga fint.Enligt mig iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt.Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. Det ska vara en punkt (.) efter förkortningar. Min enda skumma talang, är väl mitt sätt att alltid fumla till det på något sätt. Hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan svensk grammatik, jag kan verkligen svensk grammatik. Jag kan också stava rätt, jämt.Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. Det ska vara en punkt (.) efter förkortningar. Min enda skumma talang, är väl mitt sätt att alltid fumla till det på något sätt. Hela tiden. Käft. :) Jag måste få intala mig att jag kan grammatik och kan stava. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. jag stavar alltid rätt oxå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hmm, enligt folk är jag ovanligt bra på engelska för min ålder :P Eller i alla fall brukade jag vara... Sedan så brukar jag alltid ha värsta nybörjarturen :D (som när jag utklassade marcus_com och hans två bröder i bowling ganska överlägset :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Det är inte många som kan, eller iaf inte många som visar det. jag stavar alltid rätt oxå! "oxå" :D :D Aja, bräck DETTA: JAG KAN ANDAS!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 jag stavar alltid rätt oxå!nja, men duhar en ovanlig taling att alltid göra radbrytningar efter bara några få ord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Mjo det brukar han göra. Jag kan programmera!!! Jag kan också administrera saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Immortelle Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag vet inte om jag har några dolda talanger. Jag vet inte ens om jag tror på talang. Men jag är ganska duktig på att stava och snurra till saker så ingen förstår ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 jag stavar alltid rätt oxå!nja, men duhar en ovanlig taling att alltid göra radbrytningar efter bara några få ord. Jag jobbar på att försöka vänja mig vid att inte göra det! Till och med fröken klagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag är otroligt klumpig, fast jag skyller allt på min katt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kan sjunga falskt och imitera Arnold Schwartzenegger bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 eh...jag är bra på att vara jag?! jag tål "höga" temperaturer. när andra knappt kan göra nåt så tycker ja att det är gött. temperaturen i mitt rum ligger imellan 23-26 grader. annars är jag nog rätt så vardaglig. har iaf inte hört något annat. =Þ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 jag stavar alltid rätt oxå! *Också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 vad är det för mening att påpeka på isf och oxå, det är väl ganska självklart att personerna i fråga vet att det inte är så ordet stavas. Men nu är det så att när man skriver på internet i forum så brukar man inte bry sig så himmla mycket om det man skriver kommer ut 100% perfekt. Vilket jag även tycker att man inte skall behöva, man skall kunna rösta sin åsikt utan att ha någon besservisser som hoppar fram från bakom någon buske och säger: "Det stavas faktiskt hypotenusa!" Jag har ännu en dåld talang: Jag kan bli sur över sådana här småsaker, ofta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 vad är det för mening att påpeka på isf och oxå, det är väl ganska självklart att personerna i fråga vet att det inte är så ordet stavas.Men nu är det så att när man skriver på internet i forum så brukar man inte bry sig så himmla mycket om det man skriver kommer ut 100% perfekt. Vilket jag även tycker att man inte skall behöva, man skall kunna rösta sin åsikt utan att ha någon besservisser som hoppar fram från bakom någon buske och säger: "Det stavas faktiskt hypotenusa!" Jag har ännu en dåld talang: Jag kan bli sur över sådana här småsaker, ofta. Hm, då kan jag göra dig väldigt sur..:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 hm dold talang hm . . . ingen anning. Nån som vet vad jag har O.o Är väl ganska bra på pixla då >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Jag kan pressa tummen mot undersidan av min arm. Höger tumme mot höger arm. Vänstern gör ont. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Jag kan pressa tummen mot undersidan av min arm. Höger tumme mot höger arm. Vänstern gör ont. Tar du hjälp och trycker med andra handen då? ^^; I så fall klarade jag med både vänster och höger tumme, och alla andra fingrar förutom vänster pekfinger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg